Každý Švéd, který zaplatil televizní poplatky, je hrdina

20. 12. 2009 | ILE
S netradiční kampaní přišla švédská společnost Radiotjänst, která spravuje vysílací poplatky veřejnoprávních médií. Podobně jako Česká televize, která před lety vyhrožovala možnými následky za nezaplacení zákonného příspěvku, i tentokrát se jedná o iniciativu, která má zvýšit řady platících občanů a přesvědčit ty s odmítavým postojem o nutnosti existence nezávislých veřejných médií.


S netradiční kampaní přišla švédská společnost Radiotjänst, která spravuje vysílací poplatky veřejnoprávních médií. Podobně jako Česká televize, která před lety vyhrožovala možnými následky za nezaplacení zákonného příspěvku, i tentokrát se jedná o iniciativu, která má zvýšit řady platících občanů a přesvědčit ty s odmítavým postojem o nutnosti existence nezávislých veřejných médií.
Filmový klip, který je ústředním motivem kampaně nese název . "Hrdina - příběh o vás či někom, koho znáte," a znázorňuje odhalení postavy, díky které má divák, jeho příbuzní a kamarádi šanci získávat nezaujaté informace.
Koncept vytvořila švédská společnost DRAFTFCB.
Pro shlédnutí kampaně klikněte zde.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: