Seznamte se s Grantem, mužem stvořeným pro kariéru v reklamě
Přežít dlouhodobě v reklamním odvětví není nic jednoduchého. Už jen toho alkoholu, v kterém musí člověk hledat múzy nebo utápět nepovedené tendry, povedené tendry, začátky i konce kampaní a pochopitelně i vlastní svědomí. O pracovní době od nevidím do nevidím nebo vysoké míře stresu ani nemluvě. Kdo v něčem takovém dokáže přežívat s lehkostí? Seznamte se s Grantem, mužem, který byl pro takovou kariéru stvořen.
Co ho k tomu předurčuje?
-
- Uši, co odfiltrují protichůdné názory.
- Tlustá kůže, kterou neprostoupí ani jízlivé komentáře na brief kampaně.
- Játra navíc pro zvládnutí nezměrného množství alkoholu.
- Podprůměrný penis, který mu dává něco, co si může kompenzovat.
- Zcela odnímatelná páteř pro schůzky s klienty.
- Je bílým mužem.
Jedná se pochopitelně o parodii. Vytvořila ji australská agentura Cummins & Partners pro oborovou soutěž Melbourne Advertising and Design Club (MADC). Není tak pravdou, že by byly s uměle vytvořeným Grantem objížděny tamní agentury se zaměstnanci nejvíce ohroženými vyhořením, aby sloužil mladým jako výstraha a zdůraznění negativních aspektů daného odvětví. Grant je tu ve skutečnosti proto, aby usadil ega reklamních profesionálů.
Tip redakce:
Video s Grantem na závěr zdůrazňuje, že „originál nemůžete překonat“. Ironie tohoto vzkazu je znatelná. Tato parodie je totiž do značné míry kopií (včetně nasvícení a barevnosti videa) slavné australské kampaně Meet Graham, která loni uspěla i na Cannes Lions.
Ta znázornila, že naše těla nemají při automobilové nehodě šanci, tím, že ukázala někoho, kdo byl stvořen, aby ji přežil. Seznamte se s Grahamem.