Když Češi vyhrají zápas na MS v hokeji, Tesco zlevní chleba

28. 4. 2015 | Petr Michl
Že prý díky hokejovému vítězství chleba levnější nebude? Bude! Tesco zlevní den poté bochník chleba o 40 %.

Význam sportovních událostí se často snižuje rčením: „Chleba díky tomu stejně levnější nebude."  V obchodech Tesco se s tím rozhodli bojovat. V případě vítězného zápasu českého týmu na nadcházejícím mistrovství světa v hokeji Tesco sníží den poté cenu bochníku chleba o 40 %.

Retailový řetězec bude navíc nabízet až do 17. května 2015 pekárenské výrobky s hokejovou tématikou. Zlevněným chlebem má být tzv. Chléb vítězů z pekárny Penam. „Po sportovních úspěších se říkává, že chleba stejně levnější nebude. Tesco chce ale toto lidové rčení u příležitosti domácího hokejového šampionátu vyvrátit. S každým vyhraným zápasem našeho týmu nabídneme Chléb vítězů od Penamu následující den o čtyřicet procent levněji,“ přibližuje akci Martina Krajňáková, nákupčí sortimentu pekárny ve společnosti Tesco a doplňuje: „V praxi to znamená, že cena tohoto vybraného chleba se v případě úspěchu českého mužstva sníží z 33,50 Kč na 19,90 Kč.“



Tato akce může být inspirována krokem pekárny JAPEK, která minulý týden po vítězství HC VERVA Litvínov ve finále hokejové Tipsport extraligy také nabízela zlevněné bochníky chleba ve vybraných prodejnách v tomto severočeském městě.


               Zdroj: Facebook


Mezi další produkty s hokejovou tématikou patří speciální tematické dortíčky ve tvaru puku, donuty s posypkou v barvě trikolory, perníkové puky nebo hokejový čtyřlístek pro štěstí.





Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: