KFC = Kompletní Flirtovací Cimra? Zalaškujte si s kuřetem v luxusním hotelovém pokoji
Společnost KFC nebyla spokojena se svou situací na španělském trhu. Zdá se, že lidé preferují jiné způsoby rychlého občerstvení a na grilované kuře zapomínají. Jak je tedy možné, že se značka „KFC” tak často objevuje ve španělských tweetech?
Tady totiž nese úplně jiný význam. Jde o pozvánku na rande se „štastným koncem”. Společnost KFC se tedy rozhodla přistoupit na tuto hru a ve spolupráci s reklamní agenturou PS21 pozvala mladé páry do luxusního hotelového pokoje.
Obsah pro 18+ : „Zvu tě na KFC”
Křupavá kůžička od KFC se na španělském slunci peče dozlatova zcela zbytečně. Lidé jsou zde v rámci fastfoodu zvyklí na burgery, hranolky, či asijské jídlo.
Společnost se tedy rozhodla místo agresivní plošné reklamy dát prostor navázání kontaktu s mladší generací, která už zkratku KFC má ve svém slovníku. Bohužel ne jako pozvánku na fastfood ale na fastlove: instantní milostné hrátky, nebo tzv. rychlovky. Zvu tě na KFC tedy znamená:
- Know each other, Fuck each other and Cum together (Známe se, vlezeme do postele a společně vystoupíme na vrchol.)
- Know my door, Fuck me in my bed. Ciao (Zvonec, sex, konec.)
Když je nepřeškolíš, přidej se k nim
KFC se tedy v rámci komunikační strategie zaměřilo na Twitter, kde se takové nabídky kumulovaly.
Zde značka rozjela svou výzvu, ve které zvala uživatele nejoriginálnějších akronymů do luxusního pokoje pro dva v centru Madridu.
A to celé ve velkém KFC stylu. Od polštářků s logem fastfoodu přes župany až po kondomy. Samozřejmostí je také exkluzivní kuřecí menu.
Prohlédněte si hotelový pokoj v následující case study popisující průběh kampaně: