KitKat se přejmenovává na YouTube Break
Partnerství KitKat a Googlu nadále vzkvétá. Nyní se KitKat rozhodl přistoupit na dočasnou změnu názvu. Ve Velké Británii budou prodávány tyčinky pod názvem YouTube Break.
„Have a Break, have a KitKat,“ zní slavný slogan čokoládové tyčinky. Její aktuální rebranding ovšem naznačuje, že onu pauzu (v překladu „break“ – pozn. red.) bychom si měli dát rovnou u YouTube. Přejmenování je masivní, nicméně dočasné. Mělo by se zatím týkat 600 tisíc balení distribuovaných ve Velké Británii a Irsku.
Zdárným příkladem dosavadního partnerství je především to, že název KitKat zdobí nejnovější verzi operačního systému Android 4.4, který také patří Googlu. Nyní půjde o novou dohodu, jež by měla změnit doslova kultovní obal čokoládové tyčinky, který se upravoval za 80 let své existence jen pramálo a pouze během druhé světové války měl jinou modrou barvu.
Co KitKat za tak bezprecendentní krok dostane? Google se mu odvděčí tak, jak umí - tedy technologickou cestou. Ve Velké Británii bude stačit, když řeknete do hlasové vyhledávání Googlu: „YouTube my Break," a na obrazovce se vám objeví KitKatem sponzorovaný feed aktuálně populárních videí, které dokážou pobavit i v krátké pauze. Kurátorství nad tímto obsahem bude držet tým společnosti Nestlé, která KitKat vlastní. Více vysvětluje následující video.
Dle tiskové zprávy je tato akce pořádaná také jako připomenutí důležitých výročí. YouTube letos slaví 10 let, výročí KitKat je pak dokonce osminásobně letitější. Je příjemné, že ani tyčinka, která je čerstvou osmdesátnicí, neztrácí pojem o tom, že pauzy se dělají v digitálním věku jinak. Naštěstí pro značku je ale čokoláda stále jejich součástí.
Zdroj: The Verge, Nestlé
Tip redakce:
Za 10 let existence se nahrál na YouTube nespočet videí. Znáte ale to úplně první? Je o slonech chobotech a můžete se na něj podívat spolu s přehledem historicky nejsledovanějších videí v našem článku Výročí: první video bylo nahráno na YouTube před 10 lety.