Kočka, co si myslí, že je pes, opět září v reklamě na Chevrolet
Pamatuje si na televizní spot s „Bóbikem“? Legendární česká reklama z 90. let se zapsala hluboko do paměti diváků a spousta lidí si vzpomene na to, že pes, o kterého se v asijské restauraci postarali jinak, než si jeho panička přála, byl mops. Pravděpodobně méně diváků si ale vybaví, na co ta reklama byla (na Centrum.cz pozn. red.). Podobné nebezpečí hrozí i značce Chevrolet, která rozjíždí další kampaň s kocourem Walterem, který se ve skutečnosti cítí jako pes. I tentokrát spot zcela ovládne.
Walter v zimní a sněhem zasypané reklamě z dílny agentury Commonwealth//McCann a produkce O Positive chytá psí móresy. Nosí vodítko a s pohledem štěněte si žádá procházku, močí na hydrant se zvednutou nohou, tahá kosti, hraje hokej nebo honí pošťáka. Velký závěr ve stylu bernardýna raději odhalte sami ve videu níže.
I tentokrát jsou všichni mimo „páníčka“ paf především z „psího kocoura“ a nedávají dostatek pozornosti Chevroletu Silverado a jeho terénním schopnostem, které si poradí klidně s hlubokým sněhem, a to i s pomocí pneumatik Goodyear Duatrac.