Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen
Kofola přichází s novou kampaní, již tradičně prostoupenou láskou. Značka dlouhodobě fandí zamilovaným a v aktuální kampani Láska má 1000 jmen rozvíjí motiv přezdívek, kterými se mezi sebou partneři oslovují.Láskyplná pojmenování mohou být něžná, vtipná a občas i trochu peprná. Vždy ale vyjadřují jedinečné pouto, které spojuje dva milující se lidi a dotváří příběh jejich lásky.
Kampaň startuje v Česku a na Slovensku 24. března, kdy se objeví na internetu a v televizním vysílání série spotů. „Téma lásky je pro Kofolu klíčové. V naší komunikaci dlouhodobě pracujeme s milostnými příběhy a sloganem ‚Když ji miluješ, není co řešit '. Motiv přezdívek vyjadřujících lásku a náklonost představuje pokračování této linky,“ říká marketingový manažer Kofoly Břetislav Koláček.
Jména lásky v kempu
Spoty kampaně Láska má 1000 jmen se odehrávají v prostředí kempu a natáčely se přímo v srdci českého vodáctví – na břehu Vltavy nedaleko Českého Krumlova. Láskyplné přezdívky v nich hrají hlavní roli a diváci se mohou těšit na „Potvůrku“ a „Prdelku“ nebo na Slovensku používanou „Papuľku“ a „Bimbásika“.
„Natáčení proběhlo loni na podzim za poměrně náročných podmínek, protože se už dost ochladilo. Navíc se štáb musel vyrovnat se zostřenými opatřeními v souvislosti s epidemií koronaviru. Přes všechny nesnáze však na place nechyběla legrace a láskyplná atmosféra, což se snad projeví i na výsledné podobě spotů,“ věří brand manažerka značky Monika Hrstková. Videa pro kampaň vytvořila Woman Agency a natáčení zajišťovala agentura Filmservice. Režie se ujal Tomáš Mašín.
S kampaní Láska má 1000 jmen se budou lidé setkávat celou jarní a letní sezónu. Kromě TV spotů se objeví i v outdooru, online i klasických offline komunikačních kanálech a zastřeší další aktivity značky. V kampani využije Kofola také data z průzkumů veřejného mínění, které pro ni zpracovaly česká agentura STEM/MARK a slovenská agentura FOCUS. Hlavními tématy průzkumu bylo používání přezdívek mezi partnery, nejčastější formy oslovení a také to, jak lidé vnímají užívání přezdívek u blízkých i cizích lidí. Data z něj využije Kofola zejména v PR komunikaci.
S novou kampaní dorazí na český a slovenský trh také dvě produktové novinky se sníženým obsahem cukru, které Kofola už brzy odtajní. Reaguje tak na aktuální trendy, kdy se zvyšuje poptávka po „lehčích“ variantách oblíbených limonád.