Zásilkovna přidá k novým prodejnám Lidlu své Z-Boxy
Zdroj: Lidl
Nakoupit potraviny a zároveň vyzvednout zásilku z e-shopu není ani na českém trhu zcela unikátní koncept. Jde ovšem o něco, co zákazníci oceňují. Samoobslužná výdejní místa společnosti Zásilkovna se nově ocitnou také u prodejen Lidl.
Zatím se jedná o 9 nových prodejen nejpopulárnějšího velkého retailového řetězce v Česku. První Z-Box, jak Zásilkovna své samoobslužná výdejní místa nazývá, byl uveden do provozu se Slavkově u Brna. „Těší nás, že můžeme navázat spolupráci se společností, pro kterou je stejně jako pro Lidl na prvním místě zákazník. Umístěním Z-BOXů u našich nových prodejen přinášíme zákazníkům další benefit, jelikož mohou nakupování spojit s vyzvednutím zásilky a tím tak ušetřit mnoho času,“ komentuje spolupráci Tomáš Myler, tiskový mluvčí společnosti Lidl Česká republika.
Z-Boxů funguje v tuto chvíli v Česku 102 a sedm na Slovensku. Zásilkovna s tímto v pandemii obzvláště oceňovaným bezkontaktním způsobem předání zásilek začínala teprve v září loňského roku a evidentně ho hodnotí pozitivně. Letos plánuje jejich počet navýšit o tisíce nových kusů.
Zdroj: Zásilkovna
Zásilkovna cílí se Z-BOXy na menší města a vesnice, další velké využití mají Z-BOXy v developerských rezidenčních nebo komerčních prostorech. Z-BOXy se ovládají jednoduše přes mobilní aplikaci Zásilkovna, ke svému provozu potřebují minimum energie, kterou získávají přes solární panely. Jde o unikátní zařízení, nikdo jiný v České republice výdejní boxy na podobném principu nepoužívá.
Pro zákazníky fungují Z-BOXy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jakmile řidič doručí zásilku do Z-BOXu, obdrží zákazník informační e-mail, SMS zprávu a notifikaci do aplikace Zásilkovna. V této chvíli je možné si zásilku vyzvednout. K obsluze stačí mít na chytrém telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna a zapnutý Bluetooth. Při příchodu k Z-BOXu se aplikace pomocí Bluetooth sama automaticky spáruje a otevře schránku s danou zásilkou.