Konec světa snad zůstane jen v reklamách

21. 12. 2012 | Bednářová Daniela
Dnes by měl nastat konec světa, pokud se bohové nespokojili s pudingem, nebo jsme si všichni nepořídili opravdu bezpečná auta.

Rok 2012 se nese ve znamení toho, že by mohl být posledním rokem našeho věku. Podle mayské předpovědi konec světa nastává právě dnes 21. prosince 2012. Množství peněz, které lidé utratili za dárky k Vánocům, naznačuje, že pozemšťané tomuto proroctví zrovna moc nevěří.
Obchodníci ale všeobecně známé hrozby využili a zapracovali ji do své propagace. Jak jste se měli na konec světa připravit, se můžete podívat v našeh přehledu.

1. Chevrolet
Během Super Bowlu promítal svoji apokalyptickou reklamu Chevrolet. Jeho posleství je jasné - Chcete-li přežít, pořiďte si nejodolnější a nejspolehlivější auto - Chevrolet.

 

2. Stevens Point Brewery
Podobně poetickou reklamu o konci světa přinesl i pivovar Stevens Point. Opravdový konec světa by prý nastal, kdyby vám došlo (jejich) pivo.

 

3. Old Spice
Firma Old Spice povolala do zbraně basketbalistu, který opakovaně získal cenu pro nejlepšího obránce v NBA. S postavičkou Dikembe Mutomba pak můžete hrát praštěné hry až do skonání světa.

 

4. Seat
Seat představil svůj nový model Seat Leon FR s řadou bezpečnostních vychytávek. Je prý tak bezpečný, že v něm hravě přečkáte i blížící se apokalypsu. O auto na obrázku, umístěné v bezpečnostním boxu, se do včerejška soutěžilo. Vítěz si v případě konce světa může auto nechat natrvalo. Pokud konec světa nenastane, musí ho 28. prosince vrátit.

 

5. Church and Brewery
Konec světa se stal populární obzvlášť pro pivařský průmysl. V harmonickém souladu s názvem společnosti vznikly printy vyzývající ke smytí hříchů. Čím jiným, než pivem.

 

6. Jell-O
Několik e-pohlednic, soutěž na Twitteru a video reklamu si ke konci světa přichystala i společnost Jell-O. Snad jejich oběť v podobě pudingu bohy obměkčí a přesunou konec světa na jindy.

 

7. AXE
Nebyla by to ta pravá reklama na Axe, kdyby v ní nebyla hromada krásných žen omámená vůní této značky. Asi takhle si muži představují Noemovu archu.

Štítky dokumentu: SEO Twitter YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: