Konec zdviženým palcům! Nová tlačítka Facebooku jsou dostupná všem stránkám
Facebook má novinky pro stránky využívající jeho prvky. Nová podoba „lajkovacích" a „sdílecích tlačítek" je dostupné pro všechny stránky. Změna vzhledu byla oznámena na začátku listopadu. Pro Facebook typický zdvižený palec nahradí syté modré tlačítko s nápisem Like a ve stejném designu je vyvedené i to pro sdílení. Nyní by měla být po palcích veta na celém internetu
Facebook společně s touto zprávou připomněl, že se internetovým médiím vyplatí. V meziročním srovnání průměrně navýšil traffic na jejich stránky o 170 %. Dle dat Shareaholic je Facebook v průměru odpovědný za jednu šestinu traffic na stránkách. Nová tlačítka s tmavší barvou mají být také účinnější. Počet lajků a sdílení se od počátku jejich postupného zavádění zvýšil o 5 %, což je skutečně velké číslo, vezme-li v úvahu, že facebooková tlačítka na stránkách mimo největší sociální síť mají denně 22 miliard zhlédnutí.
Další novinkou je možnost změny šířky embedovaných příspěvků z Facebooku. Předtím daná šířka 330 pixelů nemusela vyhovovat každému editorovi. Nyní je šířka nastavitelná v rozmezí 330 až 750 pixelů, což by mělo pokrýt požadavky většiny webů i při roztáhnutí příspěvku na šíři hlavního sloupce určeného pro články.
Zdroj: InsideFacebook.com