Konec zdviženým palcům! Nová tlačítka Facebooku jsou dostupná všem stránkám

12. 12. 2013 | Petr Michl
Konec zdviženým palcům! Nová podoba „lajkovacích" a „sdílecích tlačítek" je dostupné pro všechny stránky. Další novinkou je, že u embedovaných příspěvků lze nyní nastavit šířku až do 750 pixelů.

Facebook má novinky pro stránky využívající jeho prvky. Nová podoba „lajkovacích" a „sdílecích tlačítek" je dostupné pro všechny stránky. Změna vzhledu byla oznámena na začátku listopadu. Pro Facebook typický zdvižený palec nahradí syté modré tlačítko s nápisem Like a ve stejném designu je vyvedené i to pro sdílení.  Nyní by měla být po palcích veta na celém internetu

Facebook společně s touto zprávou připomněl, že se internetovým médiím vyplatí.  V meziročním srovnání průměrně navýšil traffic na jejich stránky o 170 %. Dle dat Shareaholic je Facebook v průměru odpovědný za jednu šestinu traffic na stránkách.  Nová tlačítka s tmavší barvou mají být také účinnější. Počet lajků a sdílení se od počátku jejich postupného zavádění zvýšil o 5 %, což je skutečně velké číslo, vezme-li v úvahu, že facebooková tlačítka na stránkách mimo největší sociální síť mají denně 22 miliard zhlédnutí.

Další novinkou je možnost změny šířky embedovaných příspěvků z Facebooku. Předtím daná šířka 330 pixelů nemusela vyhovovat každému editorovi. Nyní je šířka nastavitelná v rozmezí 330 až 750 pixelů, což by mělo pokrýt požadavky většiny webů i při roztáhnutí příspěvku na šíři hlavního sloupce určeného pro články.

 
Post by Marketing Journal.

Zdroj: InsideFacebook.com

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: