Konference PR v digitální éře: Jak nezaspat aktuální trendy v online světě

15. 9. 2015 | redakce
Jak dosáhnout na „trolling level master" a jak se trollení bránit, poradí Jaroslav Cerman. Irena Zatloukalová ze Seznam.cz poví více o kampani „Pro jedno TýTý slunce nesvítí", která dokázala jednu soutěžní křivdu obrátit ve prospěch Stream.cz a vtisknout této značce i s pomocí Tondy Blaníka punc internetové televize, nikoliv pouze „portálu s videi". Jan Záluský z Hopodářských novin prozradí největší přešlapy píáristů a Martin Šimko vysvětlí, jak PR pomáhá SEO a jak SEO pomáhá PR.

Digitální éra vrcholí. PR manažeři se dnes nespokojí jen s otočným vizitkářem s několika kontakty na novináře. Navíc vše se zrychluje a zákazníci jsou vám blíž než kdy jindy. I jedinou negativní zkušenost rozmáznou na sociálních sítích, serverech nebo blozích, které třeba ani neznáte.

Další ročník celodenní konference PR v digitální éře, který se koná ve čtvrtek 1. října v Praze, poradí, jak vyzrát na nástrahy PR v dnešním digitálním světě, zaměří se na trendy v komunikaci, digitální nápady a úspěšné případovky. Kromě toho se můžete inspirovat, jak zaujmout novináře, pracovat s brand ambasadory, obsahovou strategií nebo jak využít aktuální trend youtuberů.

 

Jaké přednášky vás čekají na konferenci?

Markéta Kristlová z Mondelez Czech Republic s.r.o. prozradí, jak využili stávající trendy v komunikaci pro maximalizaci efektu valentýnské PR kampaně čokolády Milka a proč se vyplatila spolupráce s YouTubery.

Jaroslav Cerman dle svých slovpo většinu svého života nic produktivního nedělal, smyslem jeho bytí bylo rozčilovat lidi. S průnikem sociálních sítí na český internet se mu tak otevřelo mnoho příležitostí, jak rozčilovat lidi ještě více a rychleji. V současnosti administrátor mediální kampaně Hate Free Culture se stal jedním z nejúspěšnějších trollů českého internetu. Doufá, že jednoho dne překoná svůj trolling Jiřího Vyvadila. Na konferenci vám nicméně  prozradí spíše, jak se trollingu bránit. Lze proti trollům vůbec vyhrát? Odpověď se zdá jednoduchá a vyloženě se nabízí - ano, stačí nebýt blbec. Jenže tak jednoduché to ale vůbec není.

Seznam.cz se snažil dokázat, že Stream.cz není obyčejným video kanálem, ale svébytná televize s vlastními pořady. O tom, že repositioning se jim povedl, svědčí i PR ocenění za kampaň "Pro jedno TýTý slunce nesvítí". Jak kampaň probíhala, vám prozradí Irena Zatloukalová.

V Annonci přehodnotili PR aktivity a teď k nim přistupují jinak, hlavně co se přínosu pro značku týče. Nemyslí jen na exkluzivní výstupy a účasti na veletrzích, ale v první řadě na to, aby bylo PR přirozenou a smysluplnou součástí komunikace. O začleňování PR aktivit do celkového obsahového rámce bude mluvit Andrej Slivka.

Telefonické zvaní na tiskové konference nebo přílišná familiárnost. To je jen zlomek toho, čím píárista zaručeně otráví novináře. Jak ho ale přesvědčit, že stojí za to vám naslouchat? Poslechněte si tipy, které obměkčí i největší novinářské cyniky. A to přímo od zdroje. Od vedoucího přílohy HN Podnikání Jana Záluského.

Vedoucí SEO týmu v agentuře RobertNemec.com, Martin Šimko, bude mluvit o tom, jak PR pomáhá SEO a jak SEO pomáhá PR. Obě dvě odvětví totiž mohou pojit vysoce synergické efekty. Moderní SEO se dokonce bez PR neobejde. SEO pomáhá PR tak, že zprávy, které se dostávají do médií, objeví nejen stálí čtenáři daného média, ale také návštěvníci z vyhledávačů. O vaší zprávě se tak dozví mnohem více lidí. SEO navíc pomáhá PR nacházet témata, která lidé vyhledávají - což jsou témata, o kterých se vyplatí psát. Šimko na několika případových studích ukáže, jak psát tiskové zprávy a články pro vyhledávače, jak si udělat malou analýzu klíčových slov, jak monitorovat, z jakých článků byste mohli získat zpětné odkazy, jak komunikovat s novináři, na co si dát pozor při zmiňování značky, jak vytvářet zpětné odkazy z článků a jak si s klientem domluvit proces kombinace SEO a PR.

 

Kdy: ve čtvrtek 1. října 2015 od 9 hodin

Kde: v konferenčním centru OKsystem na Praze 4.

Registrovat se můžete na webu konference, kde naleznete také podrobný program a profily jednotlivých přednášejících.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: