Koupě od Mafry nehrozí. Slevomat odmítá, že by byl na prodej
Dnešní vydání deníku E15 informovalo o tom, že o akvizici portálu Slevomat uvažuje vydavatelství Mafra vlastněné Andrejem Babišem. "Pro Mafru je Slevomat kromě vlastního prodejního kanálu zajímavý také informacemi, které nashromáždil o klientech. Přes Slevomat už totiž nakoupilo kolem 1,2 milionu lidí. V databázi má údaje dokonce o 1,7 milionu uživatelů," uvádí.
Slevomat ovšem tyto zvěsti již dementoval. V tiskové zprávě deklaruje, že jeho vlastní struktura je nadále stejná a není v plánu ji měnit. Za Slevomatem stojí skupina Miton, Enern a zakladatel společnosti Tomáš Čupr. „Zájemců o Slevomat bylo vždycky poměrně hodně, což zbytečně vytváří prostor pro spekulace, ale jeho prodej není aktuálně na pořadu dne,“ komentovala situaci ředitelka společnosti Marie Chytilová.
„... firmu chceme rozvíjet systematicky a rozkročit její působnost do několika dalších oblastí,“ prozradila Chytilová dále to, že stávající vlastníci mají na mysli spíše strategický rozvoj než okamžité zpeněžení dosavadní spolupráce. Slevomat už letos dokázal, že umí radikálně říznout do svého byznysu. Na jaře se rozloučil s prodejem módy způsobem, kdy sám drží skladové zásoby a řeší vratky zboží, které v tomto segmentu u něj dosahovaly až poloviny objednávek. Nyní prodává módu pouze s těmi, kteří jsou schopni zajistit distribuci a servis k prodeji zboží sami. Plánuje se zaměřit na partnerství s většími značkami.
Kam dál?
Přečtěte si reportáž z akce, kde zakladatel Slevomatu Tomáš Čupr mluvil o svých začátcích v Anglii, rozvoji slevového portálu v Česku i o jeho současné misi, kdy je hnacím motorem projektu Rohlik.cz.
Přejděte na článek Eshopista s Tomášem Čuprem: dlouho jsem byl flákač, co nic nedokončil.