Kraft tajně odměňuje ty, kteří twítují o makarónech se sýrem
Kraft Foods |
Jeden z významných výrobců potravin, společnost Kraft Foods, přichází se zajímavým konceptem, jak na sociálních sítích podpořit některé své produkty. Konkrétně na Twitteru odměňuje ty, kteří v twítech zmiňují její makaróny se sýrem. Těmto uživatelům zašle speciální link - ten, kdo na něj klikne první, získá tričko a pět krabic makarónů.
S konceptem přišla agentura Crispin Porter + Bogusky, která dlouhodobě spolupracuje například s Microsoftem nebo Burger Kingem.
Jak dlouho kampaň poběží zatím není jasné. Stejně tak agentura ani klient zatím nezveřejnili ani dílčí výsledky. Kampaň byla ostatně ze své podstaty startována v úplné tichosti již před několika týdny. Nebýt hlasitého pozitivního ohlasu těch, kteří od Kraftu získali překvapení v podobě pěti balíků makarónů, pravděpodobně bychom o ní nevěděli vůbec.