Legendární vánoční spot od Kofoly dostal letos překvapivý závěr

18. 11. 2024 | Petr Michl, TZ
Na legendární vánoční reklamu od Kofoly čeká u televizních obrazovek snad každý Čech. Oblíbený divočák, co má „velký zahnutý zuby nahoru”, se stal doslova symbolem příchozích Vánoc. Kofola v letošní kampani představí nejen svou limitovanou edici, která vznikla spojením tradičních českých firem, ale i nové vánoční poselství.

Kofola se dlouhodobě snaží posilovat vztahy mezi lidmi. Letošní vánoční kampaní se rozhodla darovat dobrotu. „Jde o hravý dvojsmysl, kterým chceme říci, že přicházíme s originální vánoční novinkou, ale zároveň vyzýváme lidi ke vzájemné laskavosti,” vysvětluje Nikola Thomson, brand manažerka Kofoly. Vánoční kampaní chce Kofola inspirovat k šíření dobra a realizaci drobných skutků od srdce, které nejsou o velkých gestech, ale o malých projevech lidské dobroty, jimiž můžeme potěšit druhé.

Stejně jako každý rok obohacuje tradiční příběh prasátka nový animovaný závěr (tag on). „Prasátko se už minulý rok zamilovalo a spárovalo s prasečicí. A protože Kofola byla a je o lásce, rozhodli jsme se jejich příběh rozehrát dál. Letos se naše dvojice láskyplně rozdělí o dobrotu,” dodává Thomson. V závěru spotu se tak představí letošní limitovaná vánoční edice - Kofola s příchutí Marlenky.

Ikonická reklama běží od 4. listopadu na České televizi a TV Prima, na Slovensku je k vidění na stanicích RTVS a TA3. Kromě tradičního TV spotu plánuje Kofola do mediamixu zakomponovat i kratší formáty sponzorských vzkazů. Doprovázet ji bude digitální kampaň na Youtube a sociálních sítích podpořená také tematickým a influencerským obsahem.

Kampaňové aktivity doplní Kofola i letos spotřebitelskou soutěží. „Lidé opět mohou sbírat kódy pod víčky, které potom zaregistrují na webových stránkách a zařadí se tím do slosování o voucher na zážitkový pobyt Amazing Places v hodnotě 100 000 Kč na celý rok. Připravenou máme ale i řadu dalších cen,” dodává k soutěži Thomson.Na tradiční vánoční spot s novým animovaným závěrem, na kterém se podílela reklamní agentura Wiktor Leo Burnett, se můžete podívat níže.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: