LinkedIn minimalizuje u příspěvků foto náhledy linků. Cesta k původní velikosti ovšem existuje…
Už několik týdnů to na LinkedInu můžete vídat, respektive k vidění je to poměrně obtížně. Mluvíme o foto náhledech odkazů na stránky třetích stran sdílených ve feedu sociální sítě pro profesionály.
Zdroj: Petr Michl / LinkedIn
Některé linky ovšem zůstávají s původním, značně větším náhledem. Co rozhoduje o tom, jaký typ náhledu je uživateli k dispozici?
Jde o jednu ze změň, které LinkedIn ohlásil před 2 měsíci. Tehdy na svém blogu vysvětloval:
„Abychom pomohli členům zůstat na LinkedIn a zapojit se do jedinečných komentářů, zjednodušujeme náš kanál změnou velikosti obrázku a náhledu odkazu na článek třetí strany u organických příspěvků a sponzorovaného obsahu. Když se z organického příspěvku stane reklama Sponzorovaného obsahu, malý náhledový obrázek miniatury zobrazený v organickém příspěvku se změní na obrázek o minimálních rozměrech 360 x 640 pixelů a maximálních 2430 x 4320 pixelů."
Zdroj: LinkedIn
LinkedIn není rozhodně první ze sociálních médií. Snížení náhledů linků „vedoucích ven“ zažili loni v říjnu uživatelé X. V uvedené citaci LinkedIn nicméně touhu vydělat si potenciálně více a snížit pravděpodobnost odchodu uživatelů mimo jeho platformu maskuje falešným altruismem. Mnoho uživatelů sdílejících linky tak bude ještě častěji využívat taktiku využití foto příspěvku s tím, že samotný odkaz přidají až do komentáře.