Lipton vytvořil ve spolupráci s Cirque de Soleil dosud nejkrásnější reklamu na čaj
Klient: Lipton
Kreativní agentury: Tribal Worldwide / adam&eveDDB
Produkce: Rogue
Postprodukce: The Mill
Země: Velká Británie
Na co se zaměřují nejčastěji reklamy na čaj? Obvykle na první napití z hrnku, na rozlití tepla po těle. Na uvolnění a pohodu, jež je s pauzou na šálek čaje spojena. Nová reklama značky Lipton se soustředí pouze na jeden prvek. Na moment, kdy se drcené čajové lístky potkají s vařící vodou a začnou kouzlit barevné obrazce. Ve spolupráci s věhlasným Cirque de Soleil a agenturami Tribal Worldwide, adam&eveDDB a postprodukčními mágy z The Mill byla vytvořena dosud vizuálně nejpřitažlivější reklama na čaj.
Volba zaměřit se na pouhý vizuální element nepadla náhodou. Reklama nepropaguje jen čaje Lipton s jeho různými příchutěmi, ale stroj T.O., v němž se vaří čaj ve skleněné nádobě. Ta je tzv. na očích, a poskytuje tak jeho uživatelům ještě předtím, než se napijí, skutečnou pastvu pro oči. Vše pak shrnuje závěrečný slogan „See How Good Tea Can Be” („Podívejte se, jak může být čaj dobrý").
V klipu figurují vystupující ze Cirque de Soleil, některé z nich jsou přitom akvabely s olympijskou minulostí. Reklama je doslova uměleckým počinem, jenž zdobí propracovaná choreografie i kostýmy, stejně jako v ty správné okamžiky vypouštěné bubliny a litry různě barevných inkoustů, které simulují, jak čaj zbarvuje vodu. Dle režiséra Saama Farahmanda natočili takových záběrů doslova tisíce, předtím než vybrali ty nejlepší. „Užíval jsem si spolupráci s tanečníky i choreografy. Pracovat s Cirque de Soleil, který posouvá hranice lidské formy a pohybu, pro mě bylo velké privilegium. Říkat skutečně ambiciózní nápady a vědět, že to nějak vymyslí, bylo příjemné. Nemít hranice je příjemné," uvedl v dokumentu o natáčení. Ten můžete zhlédnout níže pod fotografiemi zachycujícími výjimečné kreace tanečnic.