Magazín Profit relaunchuje, chystá náklad 40 000 ks
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Vydavatelství Stanford oficiálně představilo novou podobu magazínu Profit. Adjektivum "nový" se navíc dostalo i do hlavičky - jméno titulu nyní oficiálně zní Nový Profit. Změny se dočkal nejen samotný obsah, ale také grafika, která má podle vydavatele reflektovat aktuální trendy v oblasti tiskových periodik.
"Magazín Profit je zavedeným týdeníkem na českém trhu. Nový Profit na tuto tradici volně navazuje a nadále zůstává pro naše čtenáře zárukou kvalitního zpravodajství, ekonomických přehledů a analýz. Stále cíleně oslovujeme jednatele a majitele malých a středních firem, manažery a podnikatele, kterým poskytujeme praktické rady a tipy. Nový Profit navíc oslovuje širší čtenářskou obec novými rubrikami, reportážemi a aktuálními tématy s neotřelým úhlem pohledu,“ představuje Nový Profit ředitel vydavatelství Pavel Klaška.
„Cílem týdeníku Nový Profit je udržet prestižní ekonomický standard. Rozšíření o další rubriky a témata jsou pomyslným lanem hozeným novým čtenářům, posílené inovativním designem, které se dotkne také loga týdeníku.“ doplňuje šéfredaktor vydavatelství Tomáš Vyšohlíd.
Uvedení inovovaného magazínu bude podpořeno masivní reklamní kampaní napříč českými médii, která zahrnuje tiskovou inzerci, venkovní propagaci, internet, ale také nasazení televizní reklamy. Plánovaná reklamní kampaň bude probíhat od září až do konce roku 2010. Dostupnost týdeníku Nový Profit bude posílena o rozšířenou distribuci a s tím související navýšení tištěného nákladu, který by měl do konce letošního roku dosáhnout až na 40.000 výtisků týdně.