Máme být kreativní nebo efektivní?

3. 5. 2011 | Kul
To je otázka, která bude hlavním tématem zítřejšího setkání pořádaného Marketingovým Institutem. Můžete se jej zúčastnit ve středu 4.5. 2011 od 17.30 v prostorách Malostranské besedy.

To je otázka, která bude hlavním tématem zítřejšího setkání pořádaného Marketingovým Institutem. Můžete se jej zúčastnit ve středu 4.5. 2011 od 17.30 v prostorách Malostranské besedy.

Jak to vidí kreativci a jak marketéři? Co nám říkají průzkumy? Kdy by měla kreativita ustoupit a kdy naopak může být přidanou hodnotou? Jaké jsou výsledky kampaní, které se zaměřily pouze na kretivitu nebo sledovaly pouze obchodní cíle? Tento věčný rozpor se pokusí uchopit odborníci z reklamy, public relations i marketingového výzkumu. V rámci večera vystoupí např. Petr Sedláček (dřívější PR manažer a mluvčí společnosti Siemens), Martin Boček z agentury Ypsos TAMBOR, Jana Šmejcová z Millward Brown a mnoho dalších významných osobností ze světa komunikací a kreativy. Po přednášce bude následovat diskuze, do níž se mohou zapojit všichni účastníci. Vstupné činí 299 Kč, studenti zaplatí jen 99 Kč.

Pro účast je nutná rezervace, pokud máte zájem, můžete ji provést zde

Další informace můžete najít na stránce Marketingového Institutu.

 

 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: