Marketing Festival 2024 nabídne světové řečníky, 30 worskhopů i koncerty na Flédě

17. 5. 2023 | redakce
Po úspěšné video kampani, kterou Marketing Festival ohlásil svůj návrat do brněnské divočiny, spustil nový web, kde představuje první řečníky a bohatý program. Akce se uskuteční od 20. do 22. února 2024 a její hlavní den se odehraje v Janáčkově Divadle. 1 000 vstupenek jde do prodeje již 30. května.

9. ročník Marketing Festivalu, který se po dvou on-line ročnících a následné dvouleté pauze vrací v původní podobě naživo, nabídne opravdu bohatý line-up. Na pódiu Janáčkova divadla v Brně se představí ty nejvýraznější osobnosti, jejichž názory hýbou aktuálním světem digitálního marketingu. Marketing Festival 2024 slibuje vyvážený mix strategicky i technicky zaměřeného obsahu.

Už ¾ roku před samotnou akcí je známo 7 hlavních řečníků z USA, Austrálie i Evropy. „Jsem nadšený ze skladby řečníků, které se nám na 9. ročník podařilo domluvit. Například naše hlavní hvězda, Cassie Kozyrkov, je za mě svým profilem a řečnickými schopnostmi velmi podobná Avinashi Kaushikovi, kterého jste mohli vidět v minulých letech Festivalu. Ale upřímně se na každé ze jmen se obrovsky těším,” přibližuje letošní řečníky zakladatel Marketing Festivalu Jindřich Fáborský.

Na prknech Janáčkova divadla se dále představí odborník na MarTech a zakladatel Chief Martec Scott Brinker, Jenni Romaniuk, která s Prof. Byronem Sharpem napsala knihu How Brands Grow 2nebo Tom Fishburne známý jako karikaturista marketingového odvětví pod značkou Marketoonist. Účastníci Marketing Festivalu 2024 se mohou těšit také na Steena Rasmusena, který je jedním z nejzajímavějších osobností digitální analytiky v Evropě. Role moderátora se stejně jako na posledním brněnském ročníku ujme legendární Cyrus Shepard.


Cyrus Shepard na Marketing Festivalu

Marketing Festival ale není jen o přednáškách zahraničních expertů. K dispozici bude až 30 různých workshopů, které v Česku běžně nenavštívíte. Své zkušenosti na nich předají další špičkoví odborníci na marketing, jedním z nich bude už dříve zmiňovaný Tom Fishburne. V rámci Festivalu se můžete těšit také na tři večerní párty, které vyvrcholí po vzoru Marketing Festivalu 2015 na Flédě. Hudební program si organizátoři zatím nechávají pro sebe.

Marketing Festival se tedy po několika letech odehraje v Brně. A proč právě zde? „Vnímám, že si to tak přeje většina z minulých účastníků a i já sám na předešlé ročníky, které probíhaly právě v Brně, vzpomínám strašně rád. Navíc Janáčkovo divadlo má přesně tu správnou atmosféru, jakou si nejsilnější ročník Marketing Festivalu zaslouží,“ dodává Fáborský.

Festival bude probíhat od 20. do 22. února 2024 a budou to tři dny nabité akcí. K dispozici bude pouze 1 000 vstupenek za jednotnou cenu 9 890 Kč bez DPH. Prodej vstupenek bude zahájen na webu Festivalu už 30. května v 10:00 ráno.



Snímek z after party Marketing Festivalu, z koncertu nizozemské skupiny De Staat v pražském Roxy. Na kotel při závěrečné písni Witch Doctor se nezapomíná. Bylo to skoro jako v klipu, přísaháme. 

Hlavním partnerem Marketing Festivalu 2024 je skupina Proficio. Jako další podpoří akci agentury Taste, Magnas Media, Marketup nebo brněnský Better Marketing.

 

O řečnících Marketing Festivalu 2024:

Cassie Kozyrkov

Cassie Kozyrkov je jednou z předních odbornic na technologie, machine learning a data v marketingu. Primárně se zajímá a studuje vztah mezi daty a rozhodovacím procesem. Jako Chief Decision Scientist ve společnosti Google Cloud radí a předává know-how v oblasti rozhodování, AI strategie a budování organizací založených na datech. Je inovátorkou, která zavedla praxi Decision Intelligence do společnosti Google a osobně školila více než 15 000 zaměstnanců společnosti.

 

Scott Brinker

Scott Brinker, nyní VP Platform Ecosystem at HubSpot, v roce 2008 založil Chief Martec, který začal jako blog Marketing Technology Landscape Supergraphic. Jedná se o nástroj mapování marketingových technologií, nejčastěji SaaS služeb pro marketéry. Sleduje jejich množství, rychlost růstu, adaptaci v různých typech firem a částech světa. Díky tomu má Scott pravděpodobně nejlepší přehled o MarTech trhu na světě.

 

Jenni Romaniuk

Jenni Romaniuk je spoluautorkou publikace How Brands Grow 2, na které úzce spolupracovala s prof. Byronem Sharpem. Již přes 20 let se věnuje výzkumu brand strategie a je jednou z nejuznávanějších expertek v oblasti měření Brand Health, efektivity, loajality a růstu značek.

 

Tom Fishburne

Tom Fishburne, začal kreslit karikatury “Tom's Marketoonist” pro své kolegy. Jeho díla glosují marketingové odvětví, “domnělé trendy” nebo nešvary v marketingovém odvětví. Postupem času se staly oblíbené mezi tisíci dalších čtenářů. Jeho karikatury vychází pravidelně např. ve Wall Street Journal, Fast Company a The New York Times. Můžete je také často vídat na sociálních sítích či v přímo prezentacích velkých světových marketérů např. u Marka Ritsona či Avinashe Kaushika.

 

Steen Rasmusen

Steen je jedním z nejzkušenějších a nejzajímavějších osobností online marketingu a obchodu ve Skandinávii. Jeho hlavní téma je prezentace a aktivní využívání dat. Je národním zástupcem Digital Analytics Association a má více než 20 let praktických zkušeností s komerčním využitím dat a webových analýz – reference sahají od silných severských značek jako Vestas, IKEA a Bestseller až po ty čistě mezinárodní jako je LEGO nebo MSD.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: