Marketing Festival zveřejnil novinky a prvních 8 řečníků pro rok 2015
Konference o digitálním marketingu, kterou každý rok navštíví přes tisíc marketérů z celého světa, připravila pro rok 2015 řadu programových i organizačních novinek. Třetí ročník Marketing Festivalu se bude konat od 26. do 28. listopadu 2015 v Brně a zaměří se především na exkluzivní obsah a lepší propojení marketérů z Česka i ze zahraniční. O unikátní know-how a mnohaleté zkušenosti z globálních kampaní se letos s návštěvníky podělí například autor knihy The Brand Gap Marty Neumeier, PPC expert Larry Kim či respektovaný analytik z londýnské centrály Googlu Daniel Waisberg. Kromě přednášek a workshopů se návštěvníci mohou těšit také na rozsáhlejší doprovodný program a unikátní aplikaci pro networking.
Konec loňského ročníku doprovázel potlesk ve stoje. Na snímku je moderátor festivalu David špinar, organizátor Jindřich Fáborský a jeho tým.
Mezi stěžejní úkoly letošního Marketing Festivalu patří důraz na jedinečnost přednášek a posílení mezinárodní účasti na straně speakerů i účastníků. V seznamu prvních osmi zveřejněných řečníků tak lze nalézt pouze zahraniční zástupce z Evropy, USA i Asie. Program čtyřdenní marketingové konference bude zaměřen převážně na specialisty v oboru digitálního marketingu, neopomene však ani tradiční reklamní témata. V oblasti online marketingu se konference bude věnovat webové analytice, SEO, PPC reklamě a sociálním sítím. Mezi nejzajímavější příspěvky se zařadí vystoupení Larryho Kima, PPC experta, který patří podle časopisu Forbes k TOP 10 nejvlivnějším online marketérům na světě. Kreativce a příznivce tradiční reklamy pak v programu zaujmou témata zaměřená na brandbuilding a psychologii marketingu. Zcela nový náhled na spojení strategie, designu a budování značky přiveze do Brna například Marty Neumeier, autor světoznámé knihy The Brand Gap a idea maker, jenž stál u zrodu mnoha produktů značek Apple a Hewlett-Packard.
Marty Neumeier
Výběr letošních témat a řečníků je postaven na detailním průzkumu odborných akcí zaměřených na digitální marketing, pečlivém výběru řečníků a osobní zkušenosti organizátora festivalu Jindřicha Fáborského. „Za poslední rok jsem navštívil 15 marketingových konferencí v Evropě i ve Spojených státech. Kvalita konferenčních příspěvků bohužel značně kolísala a velmi často se na nich vyskytoval nekvalitní obsah, který se vyznačuje self-promem, recyklací myšlenek či příliš abstraktním tématem,“ vysvětluje Fáborský s tím, že malá přidaná hodnota konferenčního obsahu patří aktuálně mezi marketéry k nejdiskutovanějším otázkám. Příprava kvalitních a informačně zajímavých přednášek proto se proto řadí mezi nejzásadnější cíle celého organizačního týmu. „S každým speakerem konzultuji obsah jeho příspěvku několik měsíců tak, aby byly přednášky na Marketing Festivalu co nejodbornější a informačně nejhodnotnější. V Brně chceme v celosvětové premiéře představit zcela nová a nikde nezveřejněná témata. Obsahová stránka festivalu si tak letos vyžádá stovky hodin práce a investici v hodnotě 2 milionů Kč,“ doplňuje Fáborský.
Součástí kulturního programu Marketing Festivalu 2014 byl i koncert Tata Bojs
Novinkou pro rok 2015 bude i rozšíření kulturního programu a více příležitostí pro neformální setkávání a sdílení zkušeností mezi účastníky i speakery konference. Kromě večerních koncertů a tematických party připravují organizátoři unikátní seznamovací aplikaci, která sblíží návštěvníky na základě oblíbených témat nebo podobných byznys záměrů. „Marketing Festival není pouze o nových informacích, ale také o propojování lidí z branže. V aplikaci bude mít každý návštěvník vlastní účet, ve kterém si jednoduše vyhledá další účastníky Festivalu podle země, štítků, společnosti nebo sociálních sítí. A zároveň je bude moci oslovit soukromou zprávou,“ dodává Fáborský. Komornější a přátelskou atmosféru nabídnou také odborné workshopy, kde se účastníci setkají s řečníky tváří v tvář nad reálnými úkoly z praxe. Příjemnější pobyt a jednodušší orientaci v Brně zajistí i online průvodce, jenž doporučí návštěvníkům zajímavá místa a podniky jihomoravské metropole.
Na Marketing Festivalu 2015 vystoupí 16 řečníků. Během čtyřdenní konference si budou moci návštěvníci vybrat nejen z klasických přednášek, ale také z 20 workshopů a 10 prezentací případových studií. Předprodej vstupenek začíná 21. dubna 2015 v 10:00 na oficiálních stránkách konference. Cena prvních 300 vstupenek je 5 990 Kč bez DPH. Cena zahrnuje neomezený vstup na všechny přednášky a afterparty, možnost registrace na čtvrteční workshopy, přístup do videoarchivu, catering a simultánní překlad přednášek.
Program Marketing festivalu
Larry Kim
Jeho jméno najdete na seznamu TOP 10 nejvlivnějších online marketérů podle Forbesu. Blog PPC Hero jej dokonce označil za nejvlivnějšího PPC experta planety. PPC guru par excellence a CEO společnosti WordStream má díky svému softwaru na správu Google AdWords kampaní exkluzivní přístup k obrovskému množství dat a nebojí se o nich mluvit.
Marty Neumeier
Málokdo může stejně jako Marty Neumeier říct, že stál u zrodu produktů Apple, Adobe System, Eastman Kodak nebo Hewlett-Packard. Původně grafik a reklamní textař naučil firmy přemýšlet o tom, jak propojit strategii a design – a za čtvrt století své praxe za to získal stovky cen. Autor světoznámé bible The Brand Gap se v Brně představí se zbrusu novým vystoupením, ve kterém odhalí i principy z chystané knihy The Brand Flip.
Daniel Waisberg
Ikona webové analytiky, která v tomto oboru patří mezi nejvzdělanější osoby na světě. Analytics Advocate z londýnského Google si pro festival chystá velmi odbornou přednášku.
Aleyda Solis
Španělka, která patří k nejvýraznějším SEO konzultantům v Evropě. Aleyda Solis se specializuje na mezinárodní SEO, kromě aktivit na starém kontinentu se věnuje i Latinské Americe nebo USA. Pravidelně přispívá na blog MOZu a na konferencích ohromuje svými znalostmi a množstvím nasbíraných dat.
Bart Schutz
Chief Psychology Officer, který tvrdí, že A/B testování je svatý grál. Bart Schutz za svou kariéru provedl na 2 500 použitelných testů. Je expertem na psychologii zákazníka, neuromarketing a online přesvědčovací techniky a držitelem mnoha titulů za nejlepšího řečníka na konferencích v USA.
Jason Acidre
Jason Acidre je uznávaný SEO expert. Žije a pracuje na Filipínách, vlastní úspěšnou agenturu a většina jeho klientely pochází z USA. Na jeho blogu Kaiser The Sage lze nalézt mnoho technických článků, na Twitteru ho ostřížím zrakem sledují největší digitální hvězdy.
Cyrus Shepard
Zástupce amerického MOZu atmosféru Marketing Festivalu již jednou zažil. Ve své přednášce se tehdy věnoval změnám v algoritmu Google a budoucnosti vyhledávání obecně. Letos připraví zcela nový příspěvek, jehož náplň bude zveřejněna již brzy.
Bjoern Sjut
Když jsme se zeptali v MailChimpu, kdo dělá technicky nejzajímavější věci s jejich produkty, bez přemýšlení řekli – Bjoern a agentura Finc3. Bjoern Sjut přiveze do Brna praktickou přednášku pro všechny, které zajímá CRM řešení a zvýšení výkonu e-mailingu
Aktuálně je zveřejněna pouze čtvrtina programu Marketing Festivalu. Další řečníci budou představeni během nadcházejících měsíců na www.marketingfestival.cz