Marketing Journal Podcast: P.R.ciny s Bohuslavem Bohuňkem o krizové komunikaci a tiskových konferencích (2. část)
- Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
- Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
- Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
- Jak prosazovat obsah do médií?
Bohuslav Bohuněk
První díl Marketing Journal Podcastu s Bohuslavem Bohuňkem jsme vám již nabídli. S autorem knihy P.R.ciny jsme probrali zásadní mýty v oblasti Public Relations a přečiny, kterých se PR specialisté často dopouštějí.
Kniha, která získala 1. místo v České ceně za PR LEMUR v kategorii B2B, toho ovšem nabízí mnohem více. A to samé platí pro veterána marketingové žurnalisty. Přinášíme vám proto druhou část Marketing Journal Podcastu, v kterém jsme se zaměřili na další kontroverzní témata:
-
- jak mohou píáristé zkazit krizovou komunikaci;
- jak mají značky komunikovat svá ocenění;
- jak moc vítají novináři „kafíčka“ a se zástupci agentur;
- má co dělat novinář na firemním večírku;
- optimální podoba tisková konference;
- a to nejlepší, co může píárista novináři dát.
Zmáčkněte play.
Nahrávku rozhovoru si můžete například stáhnout do mobilu na tomto odkazu (klikněte poté na tři tečky na pravé straně přehrávače). Nejlépe ovšem uděláte, když si přidáte Marketing Journal Podcast také na vaší podcastové aplikaci. Měl by být dohledatelný na hlavních platformách, včetně Spotify, Google Podcasts nebo Stitcheru.
Nečekejte ovšem jenom jednostranný hate. Zástupci Public Relations mohou být i partnery novinářů nebo minimálně někým, kdo jim tu a tam dokáže otevřít nové obzory a usnadnit práci. A to dokážou novináři ocenit, jenom nesmí píáristi páchat PR.ciny. Tento podcast se může stát povinným poslechem pro všechny PR specialisty a zároveň upoutávkou na knihu.
Mimochodem PR mýtů je skutečně mnoho, těšte se tak na další díl. A rozhodně doporučujeme objednat si knihu.
Kam dál?
Připomeňte si první část rozhovoru S Bohuslavem Bohuňem. Dozvíte se v něm:
- Nad čím by se měl píárista zamyslet, než odešle tiskovou zprávu.
- Kam si může klient PR agentur strčit všechny superlativy.
- Čísla, cifry, numera a to, jak je důležitá jejich přesnost.
- K čemu může vést přílišná velkohubost klienta.
- Jaké jsou efekty nerozumné autorizace rozhovoru.
- O co by píáristi novináře neměli prosit.
- To, jak se nesoudnost může stát výtahem k PR krizi značky a následnému rozpuštění jeho oddělení komunikace.
Pusťte si to.
Nahrávku rozhovoru si můžete například stáhnout do mobilu na tomto odkazu (klikněte poté na tři tečky na pravé straně přehrávače) nebo ji můžete najít na Spotify či Google Podcasts.