Meditativní film od Audi vám způsobí virtuální závan ve vlasech
Uvelebte se pohodlně na gauči a připravte se na jedinečnou podívanou. Čtyři hodiny. Dříve nemyslitelná jednotka času vašeho lenošení – dnes pro některé průměrný čas, který tráví v karanténě u obrazovky. Těkající mysl volá po zklidnění. A právě toto volání vyslechli v australské pobočce Audi a rozhodli se vzít své Aussies na vyjížďku po Novém Jižním Walesu.
Vedoucí marketingu a zákaznické péče Audi Nikki Warburtonová k celému počinu dodává:
„Během těchto těžkých časů jsme lidem chtěli inovativním způsobem přiblížit ikonický australský road trip, jenž by si vychutnali u sebe doma.“
Film The Drive, který vznikl ve spolupráci s reklamní agenturou We Are Social Australia, představuje model Audi A6 Sedan. Kamery nasnímaly jedoucí auto z různých úhlů, aby tak nasimulovaly vizuální pocit řízení. Jako byste seděli uvnitř auta a hnali si to plnou rychlostí nádhernou krajinou. Volní a v souladu s přírodou. Nápaditý hudební podkres filmu vytvořil skladatel John Hassell, který je momentálně izolován ve Francii.
Warburtonová vysvětluje, že „film The Drive je digitální koncept, který zákazníkům umožňuje zažít potěšení z otevřené krajiny v bezpečí svého domova a má Australanům nabídnout chvilku klidu a duševní pohody během těchto těžkých a nejistých časů“.
Firma Audi si agenturu We Are Social najala v lednu, aby jim pomohli optimalizovat online aktivity důrazem na interaktivitu a personalizaci. Rádi by kolem brandu Audi vybudovali smysluplnou komunitu. Tento film je jejich prvním společným výstupem.
A co vy? Vydáte se na virtuální projížďku divokou australskou přírodou?
Zdroj: The Drum