Microsoft vyhlásil globální marketingovou soutěž

1. 2. 2012 | PeMi
Microsoft Advertising Awards mají ocenit ty nejlepší digitální marketéry.

Být softwarovým gigantem má mnoho výhod, jednou z nich je i to, že se u vás o práci ucházejí schopní lidé z vlastní iniciativy. Microsoft jde ale ve své strategii „lovce mozků“ dál a nechce se spokojit pouze s hlavami, které se položí na „náborový špalek“ samy. Důkazem toho jsou Microsoft Advertising Awards – soutěž vzývající ty nejnadanější digitální marketéry k vypracování kampaně pro určitou značku či neziskovou organizaci.

 

Soupeřit nemohou jednotlivci, primárně by se v klání měly utkat komunikační agentury, respektive 1-2 členné týmy lidí z agentur. Na rozdíl od většiny podobných soutěží nepůjde o zhodnocení již hotové práce, není ani nutné, aby se kampaň věnovala stávajícímu klientovi. Jde o to zvolit si subjekt z výše zmíněných kategorií (nesmí to být ovšem nic z portfolia Microsoftu), určit jeho „klíčovou obchodní výzvu“ pro rok 2012 a marketingovou strategii, jež mu k tomu dopomůže. Kreativní nápad tvoří až 40 % celkového hodnocení. Samotný ale nepostačí, nutný je i podrobný mediální plán a metriky k zhodnocení naplnění strategie. Slušností se rozumí i využití Microsoft Advertising Tools.

Na vítěze čeká sláva a slunečné dny na Mezinárodním festivalu reklamy v Cannes. Není to ovšem tak jednoduché. Vítěz totiž vzejde z porovnání nejúspěšnějších z lokálních kol s kampaněmi zaměřenými na trhy vytyčené územím 27 států. Mezi nimi nechybí zástupci jihovýchodní Asie, Blízkého Východu, Afriky i většiny západní Evropy, americký kontinent pak reprezentují Kanada, USA a Mexiko. Český trh zastoupen není, to ale nediskvalifikuje české zájemce o soutěž. Snad největším lákadlem je pak poskytnutí finančních prostředků na realizaci kampaně na produkty Microsoft na každém z lokálních trhů. Například ve Velké Británii to bude více než 95 tisíc liber. Přihlášky musí být podané do konce března. Velká paráda spojená s předáváním reklamních stříbrných lvů v Cannes se bude konat v druhé půli června. Více informací o soutěži i ukázky inspirující digitální inovace dle Microsoftu naleznete zde.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: