Na Content First probereme personalizovaná videa, uživatelský obsah i aktivaci cílové skupiny
- Jak nejlépe prezentovat vaší značku?
- Jaký typ videa vytvořit?
- Jak získat konverzi z videoobsahu?
- Jaké platformy využít k prezentaci?
Představí nejprogresivnější technologie i reklamní formáty, ale také na základě vlastních zkušeností upozorní, čemu se raději při tvorbě contentu vyhnout. Nebudou chybět zajímavé case studies, best practices i konkrétní data. Organizátoři konference Content First nachystali tyto přednášky.
Obsah generovaný uživateli
Fenoménem dnešní doby je user generated content a fotky a videa z cestování tvoří na sociálních sítích jeho hlavní část. O komunikačním konceptu Léto s tebou největší cestovní agentury Invia pohovoří její marketingový ředitel Michal Bošela.
Značka jako oblíbený youtuber
McDonald’s spustil vlastní YouTube kanál o věcech, které ohledně hranolek a burgerů do té doby nikoho nezajímaly. A nejde přitom jenom o legrácky. Martin Pistulka z agentury Follow Bubble ukáže best practises a podělí se o konkrétní výsledky této obsahové kampaně.
5 právních průšvihů při práci s obsahem
Na obsahu každé kampaně se podílí mnoho lidí. Copywriteři, grafici, tvůrci videa či fotek, webaři nebo třeba influenceři. S Andreou Pavelcovou z eLegal se společně mrkneme na to, co všechno se při takové spolupráci může zvrtnout. Základní znalost práva v marketingu totiž ušetří nejen čas, ale i peníze.
Využití deepfake v obsahu
Co je možné vytvořit prostřednictvím technologie deepfake a co z toho, co je možné, je vlastně legální? 20minutovým deepdive do jedné z nejzajímavějších technologií dneška vás na základě vlastních zkušeností provede Martin Svetlík z agentury Symbio, která stojí za videem „Projev, který se nikdy nestal“ pro HBO.
Personalizovaná videa a kdy je (ne)použít
Filip Koubek z Motionlabuvám ukáže principy fungování personalizovaného videa, reálné kampaně a jejich konkrétní výsledky.
Jolanda vs. Copperfield, content vs. reklama
Kdy se vyplatí klasická reklama a kdy jít do bláznivého obsahu ukáže na kampani značky Gambrinus Adam Špina z agentury TRIAD ADvertising.
Svět už nepotřebuje horizont
Zvyky uživatelů se mění ruku v ruce s vývojem nových technologií. Na vertikální a horizontální formáty a jejich budoucnost se podívá optikou historie umění, psychologie a reklamy Adam Ondráček z KONTRA.
Dále má konference Content First v hledáčku archetypy a esence značky a jejich využití pro propagaci, fungující sponzorovaný obsah, obsahovou strategii na sociálních sítích a ukázky, jak rozhýbat český digitál. Organizátoři také slibují neotřelé triky, jak si ochočit kreativitu a kdy se vyplatí improvizovat. Můžete se těšit i na kreativní ředitelku kulturního magazínu Page knihkupectví Luxor Barbaru Nesvadbovou.
Buďte 24. září u toho a nechte se inspirovat obsahovými strategiemi a kampaněmi značek jako Gambrinus, Invia, Luxor nebo McDonald´s. Program konference Content First si můžete prohlédnout na stránkách organizátora TUESDAY Business Network.