Na krabici z Pizza Hut si můžete díky AR zahrát legendárního Pac-Mana

23. 3. 2021 | Kristýna Vozková
Milujete Pac-Mana? Jeho moderní variantu si můžete díky Pizza Hut zahrát přímo na jejich krabici od pizzy. Kampaň Newstalgia pomáhá milovníkům pizzy udržet jejich stolovací kulturu i během pandemie.

Pizza Hut představuje limitovanou edici krabic na pizzu, na kterých si můžete díky rozšířené realitě zahrát legendárního Pac-Mana. Stačí si koupit tu největší pizzu a naskenovat unikátní QR kód z krabice s natištěným bludištěm. Pokud by vám samotný zážitek nestačil, máte možnost sdílet své scóre na Twitteru @PizzaHut pomocí hashtagu #PizzaHutARcade #Sweepstakes a zapojit se tak do soutěže o tradiční hrací automat (nebo herní skříň?). Aktivita je součástí nové kampaně zvané Newstalgia, která si klade za cíl uctít ikonické prvky značky tím, že jim dodá moderní nádech. Tu mají na starosti agentury GSD & M a Tool of North America.

Během pandemie se lidé nemohou osobně setkávat v jejich pestrobarevných provozovnách, Pizza Hut jim tak přináší jedinečný hrací zážitek s retro nádechem až k nim domů. „Součástí zkušenosti, kterou měli lidé s Pizza Hut po celá léta spojenou, bylo i hraní Pac-Mana. Jde nám tedy o to, aby pro ně všechny tyto věci byly novým způsobem relevantní, “ uvedl CMO Pizza Hut, George Felix. Součástí kampaně je také retro spot z 80. let, který je tributem všemu, co mají lidé se značkou spojené a jeho hlavní hvězdou je Craig Robinson.Nechybí v něm červeno-bílé kostkované ubrusy, červené kelímky ani lampy ve stylu Tiffany.

„S touto značkou se pojí tolik lásky, ikonických prvků a stolovací kultura... každý marketér by zemřel, aby měl jen zlomek těchto věcí. Když se snažíme spojit s novou generací milovníků pizzy, chceme k tomu využít všeho, díky čemu je řetězec tolik známý, a přenést to do dnešního světa”, doplnil Felix v rozhovoru pro Marketing Dive. Kampaň by podle něj měla urychlit dynamiku, kterou řetězec zaznamenal za poslední tři čtvrtletí a vyzvat k tomu užívat si kulturu stolování Pizza Hut i v domácím prostředí. I přes pandemii zaznamenala značka ve 4. čtvrtletí 2020 nárůst prodejů v rámci stejných provozoven o 8%. Společnost tak chce tento trend podpořit.

Zdroje: marketingdive.com,  wersm.com, attractionsmagazine.com

 

 

Kam dál?

kos

Kanadská Pizza Pizza proměnila svou krabici na basketbalové hřiště a povýšila tak  své sponzorství týmu NBA Toronto Raptors na úplně jinou úroveň.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: