Na svém LinkedIn profilu nově můžete prezentovat výsledky své práce
LinkedIn spouští nový nástroj, který uživatelům dovolí, aby se přímo na svém profilu pochlubili svými projekty, výstupy, pořízenými fotografiemi, natočenými videi apod.
Tyto ukázky budou k dispozici v rámci tzv. Featured section a bude v ní možné zveřejnit například články, které daný uživatel napsal, vkládat obrázky, dokumenty či odkazy na externí zdroje. Je to tak výborná cesta, kterou mohou lidé ukázat své dovednosti na reálných příkladech.
Pokud již dříve uživatelé nahráli nějaká média v rámci své sekce „About”, tak budou automaticky přesměrovány do nové části Featured. V rámci ní bude možné navolit, jaký obsah mají návštěvníci daného profilu vidět. Abyste ovšem mohli v této sekci zveřejňovat obsah, musíte samozřejmě nejprve publikovat článek v rámci LinkedIn. Počet výstupů v zde není nijak omezen, takže můžete nahrát skutečně vše, čím se chcete pochlubit.
Jaký obsah je tedy možné prezentovat v rámci Featured sekce? Konkrétně se jedná o tento:
● Příspěvky, které jste v rámci LinkedIn vytvořili či sdíleli.
● Články, které jste na LinkedIn napsali a publikovali.
● Odkazy na externí stránky, tedy například web či portfolio.
● Média, která lze nahrát (obrázky, videa, prezentace apod.)
V případě, že uživatel prozatím nezveřejnil žádný obsah, tak sekce Featured bude v rámci jeho profilu schována. A pokud již nějaká média publikovali, a přesto sekci Featured nevidí, tak je potřeba ještě pár dní počkat. Jedná se o novinku, kterou v brzké době dostanou k dispozici všichni uživatelé této sociální platformy.
Jak vyplnit svou prezentaci:
● Zobrazte si detail svého profilu,
● najděte si sekci Featured a zvolte možnost „přidat”,
● objeví se vám lišta, ze které vyberete typ obsahu, který chcete nahrát.
● Do vyskakovacího okna vložíte ukázku své práce, kterou chcete zveřejnit.
● Kliknete na možnost Uložit.
Tuto novinku uvítají jistě především tvůrci, kteří tak získávají speciální prostor pro představení svých výstupů. Je to ale skvělý prostor i pro prezentaci služeb a rozšíření povědomí o možnostech, které nabízíte.
Pro více informací o sekci Featured, navštivte LinkedIn, kde se dozvíte další detaily.
Zdroje: Wersm, Social Media Today, LinkedIn