Nad projektem Naše adresa od PPF se stahují mraky

27. 8. 2010 | TMJ
Přestože ještě v prosinci loňského roku Roman Gallo oznámil na světovém novinovém kongresu WAN-IFRA, že pilotní provoz projektu Naše adresa byl úspěšný a že se do dvou let očekává jeho rozšíření do dalších regionů, dnes se zdá, že opak bude pravdou. Namísto stovky regionálních týdeníků, tisícovky hyperlokálních stránek a zhruba 90 kaváren se tak možná dočkáme zrušení celého projektu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.naseadresa.cz

Přestože ještě v prosinci loňského roku Roman Gallo oznámil na světovém novinovém kongresu WAN-IFRA, že pilotní provoz projektu Naše adresa byl úspěšný a že se do dvou let očekává jeho rozšíření do dalších regionů, dnes se zdá, že opak bude pravdou. Namísto stovky regionálních týdeníků, tisícovky hyperlokálních stránek a zhruba 90 kaváren se tak možná dočkáme zrušení celého projektu.
Upozornil na to server Motejlek.com, který s odkazem na vlastní informace předpokládá, že činnost ukončí kompletně celá divize PPF Media, která za projektem Naše adresa stojí. Podle očekávání totiž nefunguje ani mediální centrum Futuroom, který je taktéž z její produkce.
Pro Hospodářské noviny informace potvrdil mluvčí PPF Alexej Bechtin. "Je to tak. Opravdu se bude řešit další budoucnost projektu. Ve hře je i varianta, že by se objevil nový investor," dodal podle serveru iHNed.cz Ten cituje také další anonymní zdroj z vedení PPF: "S největší pravděpodobností to skončí."
Že by takto vypadal konec jednoho z největších mediálních projektů, jaké Česká republika kdy zažila?


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: