Nějvětším zadavatelem display reklamy byla v únoru Fio banka

18. 3. 2014 |

Zadavatelé internetové display reklamy využili v únoru 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 409 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH.

Dle údajů monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v únoru 2014 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 409 milionů korun, což je o 4 % méně než v předchozím měsíci. Pokles lze sledovat i v meziročním srovnání, oproti únoru 2013 klesly výdaje o 2 %.

Největším zadavatelem byla Fio banka, která v únoru využila reklamní prostor v hodnotě 14,2 milionů korun. Na druhém místě byl zadavatel Porsche Česká republika s inzercí v hodnotě 11,4 milionů korun a třetí příčka patřila Air Bank s reklamou v hodnotě 10,2 milionů korun.

TOP 10 provozovatelů

Tabulka výše uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v únoru vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 373 milionů korun. Data u provozovatele Economia byla v únoru navýšeny o zařazení portfolia jeho nové akvizice, Centrum Holdings. Reklamní prostor Economie se tak navýšil o 1269 % a nyní má ceníkovou hodnotu přes 80 milionů korun.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 01-02/2014

AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 01-02/2014


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: