Nová kampaň Burger Kingu je založená na tweetech nespokojených zákazníků konkurence

25. 10. 2017 | Petr Michl
Burger King se rozhodně nebojí kontroverze. Při propagaci svých nových kořeněných kuřecích nugetů se trefuje do svého přímého konkurenta Wendy's. Využil přitom stížnosti jeho zákazníků.

Ve Wendy's oznámili letos v březnu, že z jejich menu zmizí kořeněné kuřecí nugety. Rozčílená reakce mnoha lidí přitom ukazuje, že toto jídlo rozhodně nebylo bez fanoušků. Někteří z nich dokonce založili petici na portále Change.org vyzývající vedení fastfoodového řetězce, aby své rozhodnutí přehodnotilo. 

Petice se nesetkala s kladnou reakcí, a tak se nabízené příležitosti chopil Burger King. Kořeněné kuřecí nugety zahrnuje nově do své nabídky a rozhodl se vzbudit v souvislosti s tím pořádný buzz. A jak to udělat lépe než zdůraznit hlasy těch, kterým ne tak dávno kořeněné kuřecí nugety bolestně chyběly?

Burger King proto začal na Twitteru propagovat tweety rozčílených zákazníků Wendy's. Vyhrabal tweety lidí stěžujících si na konec kuřecích nugetů a vytvořil z něj reklamy.


Navíc vyvěsil i billboard se sdělením „Spicy Nuggets Are Back" přímo za jednou z poboček Wendy's.


Zdroj: Twitter / Frankie Marin

Z hlediska byznysové etiky to je možná sporné, ale z pohledu zákazníků, je teď zřejmé, kdo je padouch a kdo hrdina.  Ve Wendy's z toho přístupu jistě radost nemají. O to víc, že podnět k tomu, aby Burger King začal toto jídlo nabízet, mu dali sami jeho vyřazením ze svého menu.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: