Nová kampaň Burger Kingu je založená na tweetech nespokojených zákazníků konkurence
Ve Wendy's oznámili letos v březnu, že z jejich menu zmizí kořeněné kuřecí nugety. Rozčílená reakce mnoha lidí přitom ukazuje, že toto jídlo rozhodně nebylo bez fanoušků. Někteří z nich dokonce založili petici na portále Change.org vyzývající vedení fastfoodového řetězce, aby své rozhodnutí přehodnotilo.
Petice se nesetkala s kladnou reakcí, a tak se nabízené příležitosti chopil Burger King. Kořeněné kuřecí nugety zahrnuje nově do své nabídky a rozhodl se vzbudit v souvislosti s tím pořádný buzz. A jak to udělat lépe než zdůraznit hlasy těch, kterým ne tak dávno kořeněné kuřecí nugety bolestně chyběly?
Burger King proto začal na Twitteru propagovat tweety rozčílených zákazníků Wendy's. Vyhrabal tweety lidí stěžujících si na konec kuřecích nugetů a vytvořil z něj reklamy.
Burger King throwing shade via promoted tweets. pic.twitter.com/5HJOQlGF0f
— steve carter (@stvcrtr) 11. října 2017
This is some SAVAGE marketing by @BurgerKing pic.twitter.com/Fkbj6m2yWw
— JC Sandel™ (@TheRealJCSandel) 10. října 2017
Does @BurgerKing not know how promoted tweets work? pic.twitter.com/eOiNLts10v
— Matthew (@likeholywine) 11. října 2017
Navíc vyvěsil i billboard se sdělením „Spicy Nuggets Are Back" přímo za jednou z poboček Wendy's.
Zdroj: Twitter / Frankie Marin
Z hlediska byznysové etiky to je možná sporné, ale z pohledu zákazníků, je teď zřejmé, kdo je padouch a kdo hrdina. Ve Wendy's z toho přístupu jistě radost nemají. O to víc, že podnět k tomu, aby Burger King začal toto jídlo nabízet, mu dali sami jeho vyřazením ze svého menu.