Nová odnož hromadných slev?

11. 7. 2011 | JCH
Slevové servery se již uchytily po celém světě ve skoro všech částech trhu. Teď se mohou vrhnout na vstupenky na sportovní zápasy.

Ve Spojených státech začaly fungovat slevové servery, teď se zde zaměřují na nový produkt. I v České republice se dají koupit zlevněné vstupenky na divadelní představení, ale možnost koupě lístků na sportovní zápasy ještě není zdaleka tak přístupná.

Některá mužstva z největších sportovních soutěží v USA - NBA, NHL, MLS - už v předchozí sezoně vyzkoušely systém hromadných slev a rozhodně na nich netratily. Basketbalový tým Dallas Mavericks, který shodou okolností vyhrál NBA, měl z těchto slev zisk přes 173 000 dolarů. Vzhledem k tomu, že to byl teprve začátek, je velice pravděpodobné, že se tato částka v budoucnu výrazně zvýší.

V České republice se ceny vstupenek na sportovní klání pohybují v odlišných dimenzích, není ovšem zdaleka vyloučené, že se i v tomto odvětví hromadné slevy uchytí. Stačí se jen podívat na přinejlepším poloprázdné stadiony a je jasné, že kluby by byly rády za každého návštěvníka navíc. Je jen otázkou, zda dokážou přijmout menší zisk z prodeje zlevněných vstupenek když budou moci vydělat více na jiných aspektech jako jsou suvenýry, občerstvení a další.

Ukázku zisku zámořských týmů naleznete zde.

Zdroj: techcrunch.com.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: