Nový prohlížeč fotek na Facebooku = lepší prostor pro reklamu

14. 2. 2012 | BeD
Facebook má nový způsob zobrazování fotek. Jaký vliv to bude mít na účinnost reklamy?

Facebook se rozhodl pozměnit vizuální stránku. Po povinném přechodu všech uživatelů na formát Timeline se změny projevily i při prohlížení fotografií. Způsob zobrazení je navíc podezřele podobný prohlížeči fotografií u konkurenční sociální sítě Google+.

Facebook je nejen největší světová sociální síť, ale také největší světová služba pro sdílení fotografií. Nově je fotografie umístěna na černém pozadí a na pravé straně je bílý obdélník, ve kterém teď najdete všechny popisky a komentáře. Dříve se všechny tyto informace daly nalézt vespod fotografie.



I předtím se k popisům obrázků přidávaly reklamní odkazy – ty byly v odděleném sloupci a uživatelé si rychle zvykli tuto oblast nevnímat. Nyní jsou ale reklamy přímo ve sloupci s komentáři.

Nový způsob zobrazeni tak není jen na lepší prohlížení fotek, ale také na větší zdůraznění reklamních sdělení. Dá se říct, že reklamní sdělení ještě minulý měsíc měla na Facebooku méně prominentní postavení. Nyní se jim dá vyhnout v podstatě jediným způsobem. Tím je větší množství komentářů u jednotlivých fotografií. Například u fotek zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga žádné reklamy neuvidíte.



Reklama přináší Facebooku nemalé zisky, ale na sociálních sítích je reklama teprve v začátcích svého vývoje. A aby toho nebylo málo - po internetovém prostředí bude muset Facebook prozkoumat i způsob zobrazení reklamních sdělení na mobilech.

Zdroje: www.allthingsd.com, www.huffingtonpost.com

Štítky dokumentu: Facebook Google Reklamy na Facebooku

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: