Originální obaly čokolád ukazují odvrácenou stranu Francie

30. 3. 2021 | Milada Zemanová
Pétanque, čerstvé bagety, romantika při kávě či kultura. To a mnohem více v sobě snoubí Francie. Kromě těchto pozitivních věcí je ale také potřeba počítat s opilci, hlukem a frontami.

Obaly potravin mají na první pohled zaujmout. A čokoládám z dílny Le Chocolat des Francais se to jednoznačně povedlo. Na první pohled se prezentují krásami Francie tak, jak je zná veřejnost. Tedy romantikou, módou, historickými budovami i kulturním životem. Jenže realita často bývá jiná než, jak se na první pohled zdá. A tak k obalům Le Chocolat des Francais přibyla i rozšíření ukazující, co vše se do hlavního obrazu nevešllo. A popravdě, často to pěkný pohled není.

Návštěva Francie v sobě totiž nezahrnuje jen romantické procházky a vychutnávání kávy na nábřeží Seiny. S velkou pravděpodobností narazíte i na odpadky, dlouhé fronty a opilce. Tedy na prvky, které jsou běžné pro většinu větších měst.

Čokoládovna Le Chocolat des Francais ve spolupráci s komunikační agenturou TBWA\Paris vytvořila sérii skutečně povedených vizuálů, které vám Francii přiblíží ve všech jejích odstínech.

Jednotlivé obaly jsou skutečně umělecká díla, na kterých se podílela řada francouzských umělců. Mezi nimi například Beatrix de Gevigney, Clément Soulmagnon, Laurène Boglio, Hubert Poirot Bourdain či Leonie Despres.

Jednotlivé vizuály si můžete prohlédnout níže.

 

Zdroj: Adweek

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: