Pepsi redesignuje další nápoje
10. 5. 2010
| KAS
Pepsi Co. radikálně mění vzhled svého portfolia. Po loňském redesignu Pepsi Coly přichází na řadu mezinárodní úprava designu lahví Mirindy a limonády 7UP. Nápoje dostaly nová loga, design i tvar lahví. Design je jednoduší a přináší sjednocující prvky pro celou řadu nápojů Pepsi. Důvodem změny má být lepší viditelnost v regálech a sjednocení designu s POP a POS nástroji.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Pepsi Co. radikálně mění vzhled svého portfolia. Po loňském redesignu Pepsi Coly, která se v novém kabátě objevila v tuzemských regálech začátkem tohoto roku, přichází na řadu mezinárodní úprava designu lahví Mirindy a limonády 7UP. Nápoje dostaly nová loga a design a změnil se také tvar lahví, který bude opět pro oba produkty stejný. Design je jednoduší a přináší sjednocující prvky pro celou řadu nápojů Pepsi. Důvodem změny má být lepší viditelnost v regálech a sjednocení designu s POP a POS nástroji.
Redesign lahví i nadále cílí na skupiny mladých zákazníků.