Peugeot spustí ambiciózní projekt coalesce marketingu
Ilustrační obrázek, zdroj: www.peugeot.fr |
Miliony liber již společnost zainvestovala v Londýně, kde se snaží v rámci ambiciózní propagační strategie spustit síť pouličních půjčoven s názvem "Mu". Cílem tohoto záměru je zvýšit viditelnost značky Peugeot v městských ulicích, druhotným efektem pak má být nárůst nákupů vozidel Peugeot právě na základě pozitivních zkušeností z půjčoven.
Síť "Mu" bude nabízet celou škálu vozidel - od bicyklů a skůtrů po osobní automobily a dodávky. Uživatel bude vozidel využívat na základě své předplacené karty.
Londýn by měl být prvním městem, kde se půjčovny "Mu" nasadí do ostrého provozu - pilotní projekt probíhal ve francouzských městech.
Plány rozvoje sítě "Mu" jsou ambiciózní. Kromě Londýna by se měla dále rozvinout i v Paříži (zde Mu fungovala ve fázi testování) a v průběhu tohoto roku Peugeot předpokládá zavedení systému i do ostatních evropských hlavních měst.