Pivo z Berlína paroduje virální reklamu značky Calvin Klein s Jeremym Allenem Whitem
Zdroj: BRLO
Reklama na spodní prádlo značky Calvin Klein s hercem Jeremym Allenem Whitem svým způsobem rozbila internet. I ženy plamenně odmítající objektivizaci lidí jako sexuálních objektů si v případě držitele dvou Zlatých glóbů za roli v seriálu Medvěd nemohly pomoci a sdílely spot s tím, že takto vypadá sexy chlap a reklama.
I proto dle dat Launchmetrics získala za 48 hodin organicky dosah o mediální hodnotě téměř 12,7 milionu dolarů a dnes má více než 64 milionů zhlédnutí. Jeremyho Allena Whitea v bílých boxerkách si můžete prohlédnout níže.
Svést se na této vlně popularity se rozhodla malý pivovar z Berlína, BRLO. Reklamu okopíroval de facto 1:1, akorát jako hlavního hrdinu obsadil chlápka typu „medvěd s pivasem“ a navlékl ho do bílých slipů.
Nejde o žádnou amatérskou filmařinu, toto dílo agentury Delloite Digital a režiséra Charleyho Stadlera je nasnímané s podobným umem jako originál. Rozdíl ve scénáři je jen v tom, že u kopie nakonec jdou dolů i spoďáry.
Být kopií něčeho extrémně populárního je vlastně dost jednoduché. Vzhledem k tomu, že je BRLO ve srovnání s Calvin Klein vyloženě brandovým trpaslíkem, je ovšem dost obtížné ubránit se tendenci fandit tomu menšímu a slabšímu. Třeba kvůli tomu, že lokální pivovar dokáže zaplatit za špičkovou produkční kvalitu a svůj vtípek skutečně prodat. Ostatně koukněte se na video srovnávající najednou obě reklamy.
Toto se zkrátka povedlo už jen díky PR efektu a dodatečné medializaci kampaně. Jde také o zajímavý příspěvek k čím dál více vzývané diverzitě těl a pojetí krásy v reklamních sděleních. Přitom je pravděpodobné, že nejedné ženě přijde „méďa z Berlína“ atraktivnější než hollywoodský herec.
Zdroj: BRLO