Plyšáci IKEA z recyklovaného plastu vypráví neuvěřitelné příběhy svých rodičů
„Jak se poznali vaše rodiče?“ je otázkou, která často přinese velmi zajímavé příběhy. V nové kampani IKEA pro velkou část arabského světa na ní odpovídají plyšové hračky IKEA. Nevypráví přitom nudné příběhy z výrobní linky jihoasijské továrny, ale příběhy jejich rodičů: recyklovaného odpadu.
Za kampaní stojí agentura Memac Ogilvy, která s ní propaguje udržitelnou kolekci měkkých hraček BLÅVINGAD vyrobených z oceánského plastu.
Rodiče plyšového delfína byly brčkem a plastovým kelímkem. Po party na jachtě skončily v moři, ale vyplavily se na pobřeží Ibizy. Výsledkem jejich opětovného shledání byl plyšový delfín, který si díky svému původu s hrdostí říká „party animal“.
Velryba nám může nabídnout příběh lásky z jižního pobřeží Sicílie. Její rodiče byly plastovými sáčky. A i když byly každý z jiného supermarketu a otec se v jeden okamžik vydal na moře, nakonec to nějak „zpytlíkovali“.
Rodiče kosatky „tuba zubní pasty“ a karton od džusu zažily skutečný románek na francouzském pobřeží. Výsledkem jejich lásky je plyšová kosatka z recyklovaného plastu s nezvyklým francouzským přízvukem.
Kampaň proběhne ve Spojených arabských emirátech, Kataru, Egyptě a Ománu a kromě spotů má i kreativy pro outdoor, sociální sítě, rádio a tištěná média.