Ponorka se vynořila na ulici v Miláně aneb Propagace pojišťovny jinak
Úterý ráno na milánské ulici Via dei Mercanti mohlo být jako každé jiné, jen kdyby ze silnice netrčel kus ponorky. Tato bizarní scéna ponorky vynořující se z hlubin města a trhající vozovku nebyla součástí žádného sci-fi filmu. Ve skutečnosti se jednalo o kampaň „Chraň svůj život" od pojišťovny Europ Assistance IT. Podívejte se na fotografie, které zachytili kolemjdoucí na Instagram a Twitter.
Zdroj: twitter.com/secolourbano
Zdroj: twitter.com/JolandaRestano
Zdroj: twitter.com/MediasetTgcom24
„PR stunt" byl dotáhnut do detailů. Na místo byla dokonce najatá posádka vyjukaných námořníků, kteří odpovídali na dotazy médií. Pojišťovny v naprosté většině případů staví svou komunikaci na strašení. Je příjemné jednou za čas vidět i humor a nadsázku.
Zdroj: www.businessinsider.com