Posílám víno, abychom se nemuseli vidět osobně
Společnost Firebox se zaměřuje na prodej luxusního a dárkového zboží. Jejím hlavním záměrem je poskytnout zákazníkovi možnost personalizace každého produktu, a proměnit tak běžné zboží na osobní zážitek. Stejně jako česká společnost Belabel se soustředí na aplikaci vlastních textů na dárkové předměty, v tomto případě na jeden z nejoblíbenějších: víno.
„Poslání vína Letterbox je snazší než doručení pohlednice,“ chlubí se britský e-shop. Nabízí osobní expresní doručení na vybranou adresu v dárkovém obalu bez využití poštovních služeb. Společnost nevěří, že střepy přinášejí štěstí, a proto jsou lahve vyrobeny z tvrzeného recyklovatelného plastu.
V čem tkví úspěch společnosti Firebox? Uvědomuje si, že na prvním místě prodává zážitek.
„Vracíte se domů pozdě. Fakt pozdě. Byl to kouzelný den překypující stresem. Napakujete se do baráku, ale na předložce sedí mrňavá hubená krabice a měří si vás pohledem. Potěžkáte si dárek v ruce – nejde o cihlu. Je to láhev vína! Který rozkošný miláček ji v tento požehnaný den poslal? Jak je to vůbec možné? Láhev vína!! Takovou euforii a radost zasíláme společně s každým balíčkem Letterbox Wine.“
Takže když chcete někoho potěšit dobrým bílým, červeným nebo růžovým vínem, stačí se podívat na e-shop společnosti Firebox, napsat vzkaz a vyplnit dodací adresu. Pro ty, které zrovna nic nenapadá, nabízí Firebox drobnou inspiraci:
Slyšel jsem, že máš žízeň
Nezlob se, že jsem psychotická mrcha
Láhev č. 1: Otevři. Nalij. Vypij. Opakuj.
Láhev č. 2: Na sakra dobrý chvíle
Láhev č. 3: Nezlob se, že jsou zabil tvoji zlatou rybku :(
Jestliže takový dárek nezpříjemní den, tak už si nevíme rady. Nicméně vždy se můžete uchýlit ke staré dobré kytici růží. A nebo ne?
Lepší než květiny.
Zdroj fotografií: firebox.com