Pravidelné setkání Klubu MKTI: Jakou má cena CENU?
Zajímá vás, co můžete získat správně nastavenými cenami? A proč je správná cena produktu důležitá? Chcete vědět, jaké jsou nejčastější chyby firem při stanovení cen? Můžete se to dovědět na pravidelném setkání Klubu MKTI, které spolupořádá s Fakultou informatiky a statistiky VŠE. Nejdůležitější je nakonec CENA aneb pricing v marketingu, které se bude konat 6. února 2013 od 18 hodin.
Víte, že firmy využívají svůj pricingový potenciál zhruba jen na polovinu? Kdyby se cenotvorbě věnovaly více, mohly by zvýšit svoje tržby o desítky procent!
Proč to nedělají? Proč je mnohde jedinou součástí cenové politiky sleva, která je nejhorším cenovým nástrojem, protože zásadním způsobem snižuje zisk? A jak rozumné je dávat slevu zadarmo? Jak správně vnímat úlohu ceny v marketingovém mixu? Proč je u nás tolik slevových serverů, vyplatí se to prodejcům? Komu slevové servery pomáhají a komu škodí? Jak se vyhnout chybám v cenotvorbě, jak nastavovat ceny správně? A proč je užitečné i cenu personalizovat?
Jestli vás cenotvorba a související otázky zajímají, přijďte na pravidelné setkání, kterého se zúčastní Václav Lorenc z Pricewise, Pavel Jechort z Allianz pojišťovny, Michal Štádler z IRMS, Filip Brodan (ColourMind), Martin Souček (g82) a Jan Souček (Ipsos).
Moderátorem večera bude Bohuslav Bohuněk (šéfredaktor Trend Marketingu)
KDY: 6. 2. 2013 od 18 hodin
KDE: Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, (tram. 5,9,26 – zastávka Husinecká) místnost RB 211
VSTUPNÉ: členové Klubu MKTI – Zdarma, studenti – 99 Kč, nečlenové 299 Kč, pro studenty a učitele FIS VŠE zdarma
REGISTRACE: v přihlašovacím formuláři