Problematika interní komunikace v praxi

5. 9. 2012 | PeMi
Komunikace efektivně napříč společností – konference Interní komunikace přináší praktické tipy pro úspěšný rozvoj podniku a spokojenost zaměstnanců.

Interní komunikace je často přehlížená, v každé větší organizaci je však nutné se jí soustavně zabývat. Konference Interní komunikace, jež se bude konat ve čtvrtek 4. října, je setkáním personalistů, manažerů pro komunikaci, HR a PR manažerů. Otevírá diskusi o efektivním řízení interní komunikace, jejích dopadech na výkonnost, úspěšný rozvoj podniku a spokojenost zaměstnanců. Pořadatelem konference je společnost top vision.

 

Mezi klíčová témata akce bude patřit:

  • Strategie interní komunikace
  • Důležitost IK z pohledu manažerů a jejich zapojení
  • Moderní trendy v IK
  • Interní komunikace - štíhlá a efektivní?
  • Inspirace z praxe: konkrétní příklady
  • Komunikace benefitů
  • Interní eventy
  • Největší faux pas interní komunikace
     

O strategickém rozměru interní komunikace pohovoří Roman Frkous řídící komunikaci a marketing společnosti Siemens v České a Slovenské republice a Kateřina Pištorová mající stejné poslání ve společnosti MAKRO Cash & Carry. Jejich zkušenosti se budou týkat samotného prosazování důležitosti interní komunikace u vedení i nastavení spolupráce s managementem na všech úrovních a rozdělení pravomocí. Prostor bude věnován i souhře externí a interní komunikace.

Moderní trendy v interní komunikaci představí Markéta Dopitová (AVG Technologies) a Hana Růžičková (Raiffeisenbank). Pokusí se říct, zdali je interní sociální síť budoucností IK nebo jen krátkodobý trend. Nabídnou tipy na pružné porady, které se vyznačují svojí efektivností, a poradí, jak vytěžit „nápady zdola“ a využít je jako pohon „firemního motoru. Zástupci společností, jež využívají obchodní zástupce, jistě ocení informace, jak lidi na těchto silně individualistických pozicích zapojit do IK, která jim pomůže zlepšit jejich výkonnost i sounáležitost s firmou.

O tom, jak vytvářet projekty IK i s omezeným rozpočtem, pohovoří tisková mluvčí společnosti Microsoft, Markéta Kuklová. Důležitým prvkem boje o prostředky pro IK je i předvedení její důležitosti těm, jež je přidělují. Součástí prezentace tak bude i vyhodnocování komunikace: nástroje, ukazatele a dopad na výkonnost – zkrátka data, se kterými se lze blýsknout před vedením společnosti.

Představení konkrétních projektů interní komunikace bude součástí odpoledního programu. Markéta Hlaváčková a Kateřina Gabrissová z Air Bank pohovoří o budování IK na zelené louce, o nastavení systému IK a prosazení u vedení i o prvních krocích směrem k zaměstnancům.

Employee Engagement & Employer Brand bude tématem prezentace Šárky Samkové z ČEZ Group. Její součástí bude případová studie ukazující projekty, jež měly za cíl zaměstnance zapojit, zvýšit jejich motivaci a loajalitu – přesvědčit je, aby nemysleli stylem „musím", ale „chci".

Zdeňka Studená (Pivovary Staropramen) a František Šašek (Johnson Controls) se budou zabývat komunikací změn. Mezi tématy bude rebranding , akvizice i změna firemní kultury po přestěhování do nového sídla (před, po).

Malý „manuál“ pro interní eventy si budou moci účastníci konference vzít z příspěvku Andrey Studihradové (Česká spořitelna). Ta představí case study úspěšného eventu s radami „jak na to“ u teambuildingových akcí, firemních oslav i vánočních večírků: od programu přes výběr lokality po komunikaci „po akci".

 

Prohlédněte si kompletní seznam řečníků a program. Registrovat se na konferenci můžete ZDE.
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: