Pro obchodníky bude Valentýn důležitější než loni
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Letos pravděpodobně obchodníci nevynechají jedinou příležitost, kdy budou moci vytáhnout ze zákazníků o dukát navíc. Stejně tomu bude na Valentýna - o svátku, který u nás k nelibosti mnohých má stále silnější tradici.
"Můžeme očekávat, že již první dny v prosinci budeme vystaveni tlaku promotérů," vypočítává Jindřich Černý, nezávislý marketingový analytik. "Podobně jako před Vánoci, i tentokrát bude probíhat silná in-store masáž. Na své si mnohem víc ovšem přijdou i služby, které v případě Vánoc maličko stojí stranou." Další změnou by také mohl být odklon od tradičního amerického pojetí - Valentýn by se tak mohl více domestifikovat. "Sdělením značek nebude 'Kupte co nejdražší dárek', ale 'Udělejte radost, i když to bude maličkost'," zakončuje Černý.