Prodejce nábytku využil personalizovaných plakátů k oslovení obyvatel
„Moniko z cihlového domu v N Damen Avenue naproti parku. Tato lampa je pro tebe. Kombinuje dvě věci, které máš nejradši: teplé osvětlení a lamy,” stojí ve vzkazu na jednom z venkovních plakátů. Cost Plus World Market, americký prodejce nábytku, se rozhodl ke své poslední kampani přistoupit jako za starých časů. Místo data miningu nebo využití dat ze sociálních sítí se prostě zeptal obyvatel San Francisca, Chicaga a Seattlu, aby zjistil informace o jejich bydlení. Výsledkem je více než 100 různých a personalizovaných reklam do tisku a outdooru.
A když obchod oslovuje přímo Moniku, věřte tomu, že Moniku byste skutečně na dané adrese našli a je opravdu fanynkou jmenovaného sudokopytníka. Cílem není vyděsit obyvatele měst, jak moc o nich firma ví, ale vyslat do světa zprávu, že Cost Plus World Market „zná váš malý prostor”.
Toto téma dostalo svůj prostor i v televizní reklamě v čele s herečkou Nicole Curtis. Ta se ve spotech objevuje v málo prostorných domovech a trošku podivným způsobem doporučuje rezidentům nábytek z Cost Plus World Marketu.
„Většina obchodníků vidí malé byty a domy jako problém, který se musí vyřešit,” řekl Todd Eisner, kreativní ředitel agentury barrettSF, která měla kampaň na starosti. „My to ale vidíme jako příležitost, jak ukázat svou jedinečnost vytvořením unikátního domova. A tak jsme se rozhodli promluvit doslova s jedinci a využít jejich odpovědi,” popsal myšlenku za samotným vznikem kampaně.
Je to poprvé kdy se agentura barrettSF spojila s tímto nábytkářským prodejcem. Mezi další prvky kampaně patří 40 stránkový produktový katalog, který je vysoký pouze 5cm, nebo plně vybavený obývací pokoj, který se vešel na střechu autobusové zastávky v Chicagu a skvěle symbolizoval téma malého domova.
Zdroj: Adweek