Ray-Ban přichází s vlastní uměleckou selfie aplikací

9. 2. 2015 | Petr Michl
Kultovní značka Ray-Ban posouvá selfie o úroveň výš. Její aplikace umožňuje zároveň použít přední a zadní kameru fotoaparátu a pak spojit vlastní selfie fotografa se scénou před ním.



Ray-Ban je kultovní značkou a lidé, kteří se fotí na sociální média s těmito brýlemi, rozhodně tu a tam přidají hashtag, jímž ji označí. Nyní mohou přidat další, jmenovitě #Reflections. Přesně tak se totiž jmenuje nová iPhone aplikace značky, která selfíčka posunuje o pár uměleckých úrovní výš.

Belgická agentura Gents vytvořila aplikaci Reflections, která umožňuje zároveň použít přední a zadní kameru fotoaparátu a pak spojit vlastní selfie fotografa se scénou před ním. Jak můžete posoudit z ukázek ve videu níže, vypadá to velmi umělecky.

Ray-Ban k tomu nabízí řadu filtrů, které se shodují s odstíny jeho skel. Pochopitelně si dává záležet i na tom, aby šly výsledky velice jednoduše sdílet na Instagram, Facebook a Twitter. Možné je i zařadit s hashtagem #Reflections fotografii do galerie všech dalších uživatelů aplikace.

Ray-Ban zřídil i speciální stránku na Tumblru, kde můžete mnoho propojených snímků najít. K použití aplikace značka vyzývá i ve výloze svého obchodu v Londýně a na Twitteru. Musíme uznat, že některé fotografie vypadají skutečně stylově.  Vše je navíc zcela v souladu s novým sloganem značky „Never hide".




To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: