Rebranding značky Hollandia je dokončen designem nové řady zmrzlin

9. 8. 2016 | redakce
Matkou jogurtu Hollandia byla kráva. Původ rodičů Zmrzky ze selského jogurtu má být totožný a odpovídá tomu i povedený design obalů.

Svět se mění, ale kvalitní zmrzlina je vždy nadčasová. Takové je hlavní sdělení nejnovějšího designu Hollandia Zmrzka od pražské agentury Cocoon, který právě přichází na trh.

Nový vzhled zmrzliny komunikuje úzké spojení mezi minulostí a současností, a to díky modernímu názvu a zároveň dobovým kostýmům vyobrazeného flirtujícího páru. Hravé pojetí moderní romantiky spočívá v obdarování dámy nikoli květinou, nýbrž velikánským nanukem.

Tato novinka je oslavou 25. výročí značky Hollandia a zároveň pokračováním masivního redesignu celého portfolia značky, včetně několika řad jogurtů, který spatřil světlo světa na začátku letošního léta. Nyní je proukt dostupný ve vybraných prodejnách, oficiální vstup na trh bude v sezóně 2017. Zmrzka ze selského jogurtu a pravé belgické čokolády přichází ve dvou příchutích (bílá a mléčná čokoláda).

Spolupráce obou společností začala, když agentura Cocoon vyhrála výběrové řízení na rebranding portfolia značky Hollandia, na začátku roku 2016.






Kam dál?


Připomeňte si první část změny vizuální image značky týkající se jogurtů a jejich propagace v článku „Moje máma byla kráva,“ říká značka jogurtů Hollandia po rebrandingu.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: