Reklama týdne: BMW — Eyes on Gigi
Klient: BMW
Agentury: KBS a Serviceplan
Nic nedokáže rozptýlit pohled muže na nadupané auto více než polonahá modelka. Přesně na tuto notu hraje nová kampaň od BMW s názvem „Eyes on Gigi“, která nutí diváky pozorně sledovat jízdu a vzájemné proplétání nových BMW M2 Coupe. Všechna vozidla mají stejnou barvu a zatemněná skla, na konci je tedy poměrně těžké uhodnout, ve kterém z vozidel seděla americká supermodelka Gigi Hadid. Dokážete udržet svou pozornost po celou dobu?
Tato populární hvězda Instagramu na začátku videa ladně nakráčí do jednoho z přistavených modrých BMW M2 Coupe. Ta se během jízdy začnou elegantně proplétat a zpomalovat. Zkrátka dělají vše proto, aby co nejvíce zmátla diváka a co nejvíce mu ztížíla odpověd na otázku, která následuje po závěrečném seřazení vozidel do jedné řady. „Tak ve kterém voze sedí?“ ptá se doprovodný hlas na konci jízdy. Správnou odpověď můžete zjistit na microsite Eyes on Gigi, která byla připravena v mnoha jazykových mutacích a nezapomnělo se ani na náš rodný jazyk. Celý závod je také možné zhlédnout ve 360° módu (v tomto případě doporučujeme nastavit kvalitu minimálně na Full HD).
Když se v pletenci aut dokážete správně zorientovat, tak se vám poštěstí a uvidíte další záběr na Gigi, jak vystupuje z vozidla a usmívá se do kamery. V opačném případě vám závodník za volantem jednoduchým, ale jednoznačným gestem naznačí, že na jeho zadním sedadle se opravdu žádná modelka v rudých minišatech nevyskytuje.
Nápad na tuto kampaň se zrodil v hlavách zaměstnanců u agentur KBS a Serviceplan. Režisér videa Marc Forster, který má na svědomí mj. bondovku Quantum of Solace, natočil celý spot na jeden jediný nesestříhaný záběr. Z tohoto pohledu je video obdivuhodně zpracované. Spojení krásné modelky, rychlých aut a optické zápletky, která vás nutí video doslova probodávat očima bez myšlenky na jeho přeskočení, může ke koupi nového modelu BMW nalákat řadu mužů.
Zdroj: BMWblog