Renault Clio oslavuje 30 let reklamní ódou na svobodné matky
Renault Clio je již po 30 let je symbolem mezinárodního úspěchu francouzské automobilky. Model, který byl na trh poprvé uveden v roce 1990, prošel vývojem a modernizací, ale přesto si po 30 let zachoval svoji DNA a mnozí lidé s ním prožili velkou část svého života. A právě z toho těží nová reklamní kampaň, kterou Renault připravil společně s pařížskou agenturou Publicis.
V dojemném výpravném spotu, který trvá necelé 3 minuty, ukazuje příběh svobodné matky a jejího syna, kteří spolu prožívají nejrůznější dobrodružství. Celý vývoj jejich vztahu sledujeme právě v souvislosti s modelem Clio, který je na životní cestě doprovází a stárne s nimi. Tak jako roste hlavní hrdina spotu, proměňuje se postupně i design automobilu a nechává diváka vzpomínat na svá vlastní dobrodružství na cestě životem.
Clio nově jako hybrid
Celá kampaň s názvem „New Chapter of a Great Story” („Nová kapitola velkého příběhu”), režírovaná německým áčkovým reklamním režisérem Sebastianem Strasserem, odkazuje nejen k 30. výročí Renaultu Clio, ale komunikuje také právě onu novou kapitolu. Tou je Renault Clio v úpravě s hybridním pohonem, kterým automobilka vstupuje do nové éry.
Renault dlouhodobě komunikuje svoji snahu zpřístupnit elektromobilitu všem. Právě model Clio je považován za dostupnou variantu pro střední třídu a je na trhu velmi oblíbený, ve Francii často vítězí v průzkumech jako nejoblíbenější typ auta vůbec. Nový hybridní model, Clio V kombinuje dle výrobce vlastnosti všech předchozích modelů. Zajímavý design a dostupná cena mohou být pádným argumentem pro jeho budoucí úspěch.
Nostalgie s Renaultem
Nostalgická myšlenka kampaně je součástí dlouhodobější strategie, kterou chce Renault spojit populární model se vzpomínkami jeho uživatelů. Součástí dřívějšího spotu, který výročí modelu Clio oslavuje, byl například příběh lesbického páru, který automobil provázel od dětství až k zamilovanému happyendu.
Podívejte se na reklamu níže.