Renault uvádí "elektrickou" globální kampaň

30. 5. 2011 | bN
Renault zahajuje celosvětovou reklamní kampaň, kterou chce podpořit své odhodlání k výrobě automobilů na elektrický pohon.

Automobilka Renault zahajuje celosvětovou reklamní kampaň, kterou chce podpořit své odhodlání k výrobě automobilů na elektrický pohon. Šedesátivteřinový spot s názvem „Renault ZE“ vytvořila reklamní agentura Publicis Conseil, která má svou základnu v Paříži. Reklamu zrežíroval Dougal Wilson. Spot ukazuje lidi, kteří užívají elektřinu a energii ve svém každodenním životě k tomu, aby přivedli „k životu“ své spotřebiče – vysoušeč vlasů, holicí strojek, ruční mixér, počítač či televizi. V závěru reklamy zazní otázka po tom, proč by elektrická energie nemohla být využívána také k cestování. V tom okamžiku již vidíme ženu, která startuje svůj Renault ZE.

Obsah spotu koresponduje s hlavním tvrzením Renaultu, které již několikrát zaznělo v reklamních spotech – je jím ono slovní spojení „Drive the Change“. Renault se tímto heslem snaží přesvědčit i lidi, kteří ve vztahu k novým technologiím velmi obezřetní, často z nich mají strach nebo jim nevěří. Spot bude nejprve uveden v Itálii a Francii, počátkem července se objeví i na televizních obrazovkách v Izraeli a Austrálii. Ve Velké Británii a v ostatních zemí bude představen až v září tohoto roku.

 

Jednotlivé modely Renault ZE

Zdroj informací: www.campaignlive.co.uk
 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: