Samsung Galaxy S5 přijal #IceBucketChallenge. Polil se ledovou vodou a nominuje své hlavní konkurenty
#IceBucketChallenge se šíří internetem jako virální tsunami s obzvláště ledovou vodou. Kupodivu se ale k této akci, jejímž hlavním účelem by mělo být nadále získávání finančních prostředků na léčbu a výzkum nemoci ALS, nepřidaly dosud žádné velké značky jako takové, spíše jen jejich představitelé jako Mark Zuckerberg nebo Bill Gates. Nyní to ovšem napravuje Samsung. Vodu s kostkami ledu vylil na svůj prémiový telefon Galaxy S5.
Telefon v patnácti vteřinovém videu dokáže sdělit, že to fakt studí a vyzvat k tomu samému i svou přímou konkurenci iPhone 5S, HTC One M8 a Nokii Lumia 930. Vtip je pak v tom, že Galaxy S5 je na rozdíl od zbylých telefonů voděodolný. Samsung proto vyhraje nejvíce, když na tuto výzvu nepřijde žádná reakce.
Zdroj: MND Association
Je světové hnutí za dobrou věc dobré snižovat na reklamu na telefon? Tweet britské organizace bojující proti ALS, MND Association, dokazuje, že Samsung skutečně blíže nespecifikovanou částku daroval.
To, jestli je tato reklama odsouzeníhodným cynismem, nebo dílem geniálního marketéra, který umí chytnout příležitost za kyblík, necháváme na vás. Dle reakcí na YouTube převládá ze dvou třetin spíše druhá možnost.
Kam dál?
Máte problém rozlišit, o čem #icebucketchallenge vlastně je? Sepsali jsem to pro vás - s počátky vzniku výzvy, lékařskou definicí nemoci, mapou šíření, Google Trends, vybranými penězi i bucket faily. Zjistěte, co a kdo za těmi kýbly s ledovou vodou stojí a co vlastně znamená ALS v článku #icebucketchallenge vydělává peníze pro dobrou věc. Spoustu peněz!