Samsung si opět utahuje z Apple
Super Bowl se blíží a Samsung jde do finále s teasery na reklamu, která se bude vysílat během největšího svátku amerického sportu. Hlavní roli v nich hrají aplikace – jako je třeba navigace zdarma a psaní zpráv bez použití prstů. Jde o další počin z kampaně The Next Big Thing založené na posměchu “jablíčkářům”.
Spot s názvem Type With Your Voice propaguje hlasové vytváření zpráv, které by se určitě hodilo i lidem čekajícím v chladném počasí ve frontě na nový telefon od Apple.
Další spot ze série se jmenuje „Samsunged“. Dlouhá řada lidí v něm čeká na to, až se otevře nejmenovaný obchod, který asi jen čirou náhodou vypadá jako Apple Store a začne se prodávat poslední nejmenovaný výrobek nejmenované značky. Kolem dlouhé řady čekajících prochází mladík s novým Samsungem Galaxy S II s turn-by-turn navigací. Čekající to s úžasem sledují a vyptávají se spokojeného majitele Samsungu, kolik za tuhle aplikaci zaplatil. Když zjistí, že ji má zdarma, jsou dle vlastních slov samsugováni.
Samsung nešetří Apple ani jeho příznivce. Jeden z hlavních hrdinů spotu “Samsunged”, který ztvárňuje fanouška Apple, vypadá jako vězeň. Sedí na zemi v pruhovaném svetru za barikádou a vzhlíží k majiteli Samsungu. Jablíčkáři podle Samsungu čekají dlouhé hodiny v nekonečných řadách, obětují svoji dovolenou, spánek i cit v nohou, aby dostali telefon, který vypadá stejně jako předchozí verze.
Jak úspěšný s touhle strategií Samsung bude, se ještě uvidí. Po vtipkování na téma vysokorychlostního připojení, velikosti displeje, vzhledu, možností stahování, ukládání hudby a filmů a teď i aplikací není jisté, s čím dalším Samsung přijde.
Zdroj: www.adweek.com