Seznam.cz uvádí nové formáty mobilní reklamy

28. 6. 2018 | redakce
Z mobilního telefonu navštěvuje služby Seznamu zhruba 40 % uživatelů, u médií jako SeznamZpravy.cz nebo Novinky.cz překračuje jejich podíl i 50 %. Reakcí jsou nové mobilní formáty: Interscroller, Video reveal a vylepšený formát Square pod názvem Square Premium.

Seznam.cz nasadí ještě před letními prázdninami nové reklamní formáty pro mobilní telefony. Jedná se o Interscroller, Video reveal a Square Premium, se kterými se lidé setkají na vybraných obsahových službách české internetové jedničky. Právě na ně totiž přichází už téměř polovina uživatelů z mobilních telefonů.

Tento posun ukazuje nedávný průzkum, který Seznam.cz zpracoval. Navíc ilustruje, že se daří mírně snižovat procento lidí, kteří považují reklamní sdělení v mobilech za irelevantní. Zatímco v roce 2016 vnímalo přínos reklamy 21 % uživatelů, letos je to už 26 %.

„Oproti roku 2017 se nám podařilo téměř zdvojnásobit počet lidí, kterým inzerce v mobilních telefonech přijde užitečná. Důvodem je zcela určitě lepší cílení, nasazování interaktivních formátů, propojování různých klientských segmentů s obsahem, aby byla reklama pro uživatele atraktivní, a v neposlední řadě fakt, že inzerce na našich službách není obtěžující,“ komentujte Ondřej Krišica, ředitel divize Reklamy Seznam.cz, fakt, že 14 % uživatelů se v mobilních telefonech zobrazuje taková reklama, která je pro ně relevantní. Loni mělo tento pocit jen 9 % lidí.

Nové mobilní formáty na obsahových službách

Z mobilního telefonu navštěvuje služby Seznamu zhruba 40 % uživatelů. U obsahových služeb typu Seznamzpravy.cz, Novinky.cz či Sport.cz se pak počet přístupů zvyšuje nad 50 %, a to zejména o víkendu.

Právě s ohledem na zvyšující se podíl mobilních uživatelů nabízí Seznam.cz svým klientům stále širší portfolio inovativních reklamních formátů, mezi které patří například Interscroller ve formě statického banneru i videa, Video reveal a vylepšený formát Square pod názvem Square Premium, který je nasazený na Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz, Garáž.cz či Kupi.cz.



V nejbližší době budou následovat služby Sport.cz a Seznamzpravy.cz. „Využíváme běžného chování uživatele na mobilu a přinášíme mu reklamu v takovém formátu, který sám vyhledává a v jakém je zvyklý konzumovat denní obsah. V tomto roce klademe důraz zejména na nativní reklamu s cílem nejprve nabídnout uživateli obsah a inzerci až v návaznosti na něj,“ říká Krišica.

Mezi nejvyužívanější zařízení pro prohlížení obsahu Seznam.cz patří telefony s operačním systémem Android (84 %), kdy jasně dominují značky Samsung a Lenovo. Z iOS zařízení se připojuje 15 % lidí.


Zdroj: blog.seznam.cz

Štítky dokumentu: PPC Reklama online

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: